Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Valstybės įstaigos turėtų aktyviau žengti į socialinius tinklus

Valstybės įstaigos netrukus galės aktyviau reklamuotis socialiniuose tinkluose.
Socialiniuose tinkluose vartotojas ir apie jį surenkama asmeninė informacija yra prekė
Socialiniai tinklai / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Susisiekimo ministerija parengė Vyriausybės nutarimo pataisas, kuriomis turėtų būti leista visų įstaigų interneto svetainėse sukurti nuorodas į socialinius tinklus „Facebook“, „Twitter“, „Linked In“, „MySpace“, nors juose apstu komercinės reklamos, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.

Dabar nuorodas į „Facebook“ iš savo tinklalapių yra sukūrusios keturios iš 14 ministerijų. Portale „Twitter“ šiuo metu galima aptikti tik Vilniaus miesto savivaldybę ir Vyriausybę. Kituose socialiniuose tinkluose valstybinių institucijų visai nėra.

Susisiekimo ministerijos Komunikacijos skyriaus vedėjo Arūno Malinovskio teigimu, naujieji pakeitimai leis užlopyti Vyriausybės nutarime atsivėrusias spragas, išryškėjusias sparčiai populiarėjant interneto socialiniams tinklams. „Jais būtų įteisintos išimtys dėl nuorodų į socialinius portalus, nors dėl juose skelbiamos reklamos jie gali būti traktuojami kaip teikiantys komercines paslaugas. O bet kokia komercinė reklama yra draudžiama“, – sakė ministerijos atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos