Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Papiktino „Cgates“ sprendimas kelti kainą, įmonė baksnoja į infliaciją

„Cgates“ klientai pasipiktinę – interneto ir televizijos tiekėjas esamiems klientams pranešė, kad dėl pabrangusios elektros ir kitų sąnaudų didėja mėnesinis mokestis už internetą. O įmonė teigia, kad dėl išaugusių elektros kainų ir kitų sąnaudų rinkoje paslaugas brangina visi, o sutarties sąlygos pažeistos nebuvo. Nesutinkantys klientai turi teisę šios paslaugos atsisakyti.
Kabelinės televizijos Cgates reklama
Kabelinės televizijos „Cgates“ reklama / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Rugpjūčio pirmomis dienomis interneto ir televizijos tiekėją „Cgates“ pasirinkę vartotojai sulaukė nemalonių žinių – nuo rugsėjo visiems klientams 1,78 euro didinamas mėnesinis mokestis.

El. laiškuose vartotojams bendrovė rašė: „Atsižvelgdami į ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje vykstantį elektros energijos, gamybos, darbo ir logistikos kainų augimą, kuris tiesiogiai veikia mūsų veiklą, esame priversti koreguoti savo teikiamų paslaugų įkainius.“

Skaitytojo nuotr./„Cgates“ el. laiškas vartotojams dėl didėjančios mėnesinės įmokos
Skaitytojo nuotr./„Cgates“ el. laiškas vartotojams dėl didėjančios mėnesinės įmokos

Su 15min redakcija susisiekęs Marius (vardas pakeistas, redakcijai žinomas) „Cgates“ veiksmus prilygino nesenai įvykusiam „Perlo energijos“ akibrokštui: „Jie taip darydami pažeidžia sutarties sąlygas, kurias mes, visi vartotojai, pasirašėme. „Cgates“ pasielgė taip, kaip „Perlo energija“.“

O kitas ilgametis „Cgates“ klientas, vilnietis Arnas,15min pasakojo, kad dėl papildomo mokesčio kompanija nusileido tik tada, kai pagrasino išeisiąs pas kitą tiekėją.

„Skambinau, jie sako – viskas čia gerai, sutarties nepažeidžiame, bet kaip jums galime duoti išskirtinį pasiūlymą ir kainą nuleisti 29 centais. Galvoju, kokia nesąmonė, gal jie čia tyčiojasi iš manęs. Pagrasinau, kad turiu geresnį pasiūlymą iš kito tiekėjo ir išeisiu. Taigi tik tada sutiko palikti dabartinę kainą iki sutarties pabaigos“, – piktinosi „Cgates“ klientas.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTA)15min taip pat patvirtino sulaukusi padidėjusių užklausų iš vartotojų.

„Iš tiesų šiomis dienomis sulaukėme keleto vartotojų paklausimų (iki 10) dėl įmonės keliamos kainos“, – komentavo Dalia Malinauskienė, VVTA tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja.

„Cgates“: teisė pakeisti paslaugų kainą yra numatyta

Dovilė Filmanavičiūtė, „Cgates“ rinkodaros vadovė, 15min teigė, kad įmonė ne pirmoji rinkoje pakelia kainas, o jų keitimo sąlygos nurodytos ne sutartyje, bet jos priede.

Mes esame priversti koreguoti savo teikiamų paslaugų įkainius.

„Mes esame priversti koreguoti savo teikiamų paslaugų įkainius. Turbūt pastebėjote, kad šis procesas vyksta absoliučiai visuose sektoriuose – susisiekimo, maisto pramonės, pramogų, bankų ir kituose. Mes pasaulinės infliacijos padarinių taip pat neišvengėme ir tikrai nesame pirmieji telekomunikacijų rinkoje“, – komentavo D.Filmanavičiūtė.

Jos teigimu, jokių naujų mokesčių tikrai neatsiranda, tačiau nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. „Cgates“ klientams, užsisakiusiems interneto paslaugą, kinta jų mokama kaina.

Anot rinkodaros vadovės, teisė pakeisti paslaugų kainą yra numatyta ne sutarties, bet taisyklių 28.1 punkte, kurios yra sutarties priedas ir su kuriomis klientas susipažįsta sutarties pasirašymo metu. Taisyklės taip pat viešai skelbiamos interneto puslapyje.

„Kalbant apie pasipiktinusius klientus, absoliučiai empatiškai juos suprantu ir noriu pakviesti kalbėtis“, – teigė „Cgates“ rinkodaros vadovė.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Dovilė Filmanavičiūtė
Luko Balandžio / 15min nuotr./Dovilė Filmanavičiūtė

D.Filmanavičiūtė pabrėžė, kad pasikeitus interneto paslaugų tiekimo sąlygoms, klientai turi teisę šios paslaugos atsisakyti – tai galima padaryti iki 2022 m. rugpjūčio 31 d. imtinai.

Kaip pasakojo VVTAT, jeigu vartotojas mano, kad „Cgates“ savo veiksmais pažeidė jo teises, pirmiausiai jis turi kreiptis į bendrovę su pretenzija ir nurodyti savo reikalavimą. „Kilus ginčui, vartotojas turi teisę kreiptis į ginčus ne teismo tvarka nagrinėjančią instituciją. Lietuvoje ginčus tarp vartotojų ir ryšio paslaugų teikėjų nagrinėja Ryšių reguliavimo tarnyba“, – komentavo D.Malinauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?