Tyrimų kompanija „Millward Brown“ kasmet sudaromame „BrandZ“ reitinge ilgametę lyderę, paieškos sistemą „Google“ šįkart paliko antroje vietoje. „Google“ prekės ženklo vertė, lyginant su praėjusiais metais, sumažėjo 2 proc. iki 111,5 mlrd. JAV dolerių (270 mlrd. Lt).
Toliau vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąraše seka technologijų kompanija IBM (100,8 mlrd. dolerių), greitojo maisto restoranų tinklas „McDonalds“ (81 mlrd. dolerių) ir „Microsoft“ (78,2 mlrd. dolerių).
Beje, socialinio tinklo „Facebook“ prekės ženklo vertė pernai išaugo labiausiai – net 264 proc. – ir siekė 19,1 mlrd. dolerių. Šis prekės ženklas pirmą kartą istorijoje pateko į „BrandZ“ šimtuką, užimdamas garbingą 35 vietą.
Visą 100 vertingiausių prekės ženklų sąrašą rasite paspaudę šią nuorodą.