Vestuvėms sutaupė tūkstančius: amerikiečių pora susituokė metavisatoje

Prisiekti amžiną meilę bei ištarti vienas kitam „taip“ šiandien galima ir virtualiai. Amerikiečių pora santuoką įteisino virtualios realybės pasaulyje – metavisatoje. Negana to, jaunikis į ceremoniją atvyko ant virtualaus dramblio, o įžadus savo mylimajai rašė padedamas dirbtinio intelekto pokalbių roboto „ChatGPT“. Kaip vyksta virtualios vestuvės?
Vestuvės metavisatoje
Vestuvės metavisatoje / Technology Review nuotr.

„Indų kilmės amerikiečių pora jaunikis Sheet Mohnot ir jaunoji Amruta Godbole ceremoniją apibūdina kaip itin unikalią: jų vestuves stebėjo daugybė žmonių visame pasaulyje, tačiau pati virtuali ceremonija jiems nieko nekainavo“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitės Profė“ Agnė Adomaitytė.

Vestuvių idėja kilo „Taco Bell“ restoranui

Vestuvių metavisatoje idėja kilo ne pačiai įsimylėjėlių porai, o JAV populiariam greito maisto restoranų tinklui „Taco Bell“. Restorane Las Vegase yra pastatyta koplytėlė, kurioje jau susituokė susituokė daugiau nei 800 porų.

„Taco Bell“ surengė konkursą, kurio prizas – nemokamos vestuvės metavisatoje. Sheel ir Amruta yra dideli restorano fanai – būtent čia ir įvyko pirmasis jų pasimatymas, todėl virtualių vestuvių idėja jiems atrodė idealus variantas. Be to, visas technines virtualių vestuvių išlaidas padengė restoranų tinklas“, – pasakoja „Bitės Profė“.

Tokia galimybė reiškė, kad vestuvėse netrūko reklaminių restorano integracijų: pavyzdžiui, „Taco Bell“ logotipas – varpelis – virtualioje erdvėje buvo naudojamas kaip vestuvių didžėjaus „veidas“, o šokių aikštelėje judesius rodė virtualūs padažų paketėliai.

Virtualios vestuvės – 30 kartų pigiau

Anot A. Adomaitytės, galimybė oficialiai susituokti virtualiame pasaulyje jaunoms poroms gali pasirodyti patraukli dėl dviejų priežasčių. Pirma, skaičiuojama, kad pilnas virtualių vestuvių paketas vidutiniškai kainuoja 30 kartų mažiau nei tradicinės amerikietiškos vestuvės.

„Rengdami savo vestuves virtualiame pasaulyje jaunavedžiai gali nestokoti išradingumo ir įgyvendinti net pačias nutrūktgalviškiausias idėjas. Pavyzdžiui, laikydamasis indiškų vestuvių tradicijų, jaunikis Sheel į ceremoniją „atvyko“ ant violetinės spalvos dramblio, o jaunavedžių artimiesiems ant galvų „lijo“ pinigų kupiūros“, – sako „Bitės Profė“.

Virtuali ceremonija taip pat leidžia į vestuves lengvai pakviesti daug žmonių iš viso pasaulio. Tam, kad galėtų pasveikinti jaunavedžius, jiems nebereikia keliauti į kitą šalį, planuoti atostogų, rūpintis nakvyne ar maitinimu.

Virtualios vestuvės – ateitis?

Šios poros vestuvės nebuvo pirmos virtualios vestuvėse, kuriose netrūko reklaminių prekių ženklų integracijų. Prie tokių vestuvių yra prisidėjęs ne vienas pasaulyje žinomas prekės ženklas.

Tam, kad jų santuoka būtų įteisinta, sutuoktinių veidai turėjo būti matomi tiesioginės „Youtube“ transliacijos metu.

„Tikėtina, kad ilgainiui virtualių vestuvių poreikis augs. Tokiu būdu šventėje dalyvauti lengvai gali svečiai iš viso pasaulio, vestuvėse taip pat netrūksta pramogų svečiams. Vienas labiausiai poras žavinčių aspektų – virtualios vestuvės yra itin pigios ir lengvai suorganizuojamos“, – pasakoja A. Adomaitytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis