„Henn na“ robotus įdarbino dar 2015 metais – tuomet buvo skelbiama, kad tikimasi šį viešbutį paversti „efektyviausiu pasaulyje“. Tačiau po ketverių metų panašu, kad 243 robotai buvo labiau erzinantis rinkodarinis triukas, nei iš tiesų prasminga inovacija. Tad pusės jų viešbučio valdytojai atsisakė.
Vienas iš viešbučio svečių skundėsi robotu-skaitmeniniu asistentu Churi, kuris buvo įdiegtas kiekviename viešbučio kambaryje ir knarkiantį žmogų nuolat pažadindavo sakydamas: „Atsiprašau, nesupratau. Gal galėtumėte pakartoti?“ Svetainėje „TripAdvisor“ rasta ir kitų skundų – esą, Churi nemandagiai pertraukia žmonių tarpusavio pokalbius. Tad visi Churi robotai buvo atleisti ir pašalinti iš kambarių.
Bet jie – ne vieninteliai. Humanoidai durininkai bei animatroniniai dinozaurai registratūros „darbuotojai“ nesugebėjo atsakyti į paprasčiausius svečių klausimus be žmonių pagalbos, tad jiems taip pat teks ieškotis naujų karjeros iššūkių – greičiausiai kur nors elektronikos sąvartyne. Durys buvo parodytos ir viešbučio vestibiulyje įkurdintiems šokėjams-robotams.
Anksčiau nei tikėtasi nutrūko ir viešbučio nešikų-robotų karjeros: jie sugebėjo judėti tik plokščiais paviršiais ir pasiekdavo tik kai kuriuos viešbučio kambarius.
„Jie buvo labai lėti bei triukšmingi, be to, nuolat užkliūdavo bandydami prasilenkti vienas su kitu“, – skundėsi buvęs viešbučio svečias Taishi Mito.
Gali pasirodyti, kad sprendimas atsisakyti iškart pusės skaitmeninio personalo yra pernelyg griežtas, tačiau viešbučio tikslas yra užtikrinti savo svečių patogumą, o ne demonstruoti savo ne idealią technologinę pažangą.
„Kai iš tiesų pradedate naudoti robotus, suprantate, kad esama sričių, kuriose jie nėra reikalingi ar tiesiog erzina žmones“, – sakė kitas viešbučio svečias.