Vietnamas atliks tyrimą dėl „toksiško“ „TikTok“ turinio

Vietnamas atliks tyrimą dėl „toksiško“ „TikTok“ turinio, ketvirtadienį pranešė pareigūnai.
„TikTok“ programėlė
„TikTok“ programėlė / 123RF.com nuotr.

Komunistinė valstybė griežtai riboja saviraiškos laisvę, dažnai stabdo vyriausybės kritikus, kurie randa auditoriją socialinės žiniasklaidos programėlėse.

Remiantis vyriausybės nurodytais tyrimų bendrovės „DataReporter“ duomenimis, „TikTok“ Vietname turi 50 mln. vartotojų.

Programėlė jau susiduria su didėjančiu Vakarų vyriausybių spaudimu dėl baimių, kad Kinijos pareigūnai gali panaudoti vartotojų duomenis arba jais piktnaudžiauti.

Šią savaitę platforma jau sulaukė baudos Didžiojoje Britanijoje ir buvo uždrausta oficialiuose įrenginiuose Australijoje.

Vietnamo radijo, televizijos ir elektroninės informacijos skyriaus vadovas Le Quang Tu Do sakė pažymėjo, jog informacijos skyrius gegužę surengs „tarpministerinį“ įmonės patikrinimą.

„TikTok neturi veiksmingų <...> toksiško turinio kontrolės priemonių“, – žurnalistams sakė pareigūnas.

Pasak jo, kontrolės trūkumas „palengvina melagingų naujienų skleidimą, sukelia nuostolių ekonomikoje ir socialinį nestabilumą“.

Todėl ministerija prašo „tarpvalstybinių platformų griežtai laikytis Vietnamo įstatymų“.

Didžiosios Britanijos duomenų reguliavimo institucija antradienį pranešė skyrusi „TikTok“ 12,7 mln. svarų (15,9 mln. JAV dolerių) baudą už tai, kad leido iki 1,4 mln. vaikų iki 13 metų naudotis platforma, pažeisdama savo pačios taisykles.

Australija uždraudė šią programą naudoti vyriausybės įrenginiuose pasekdama panašiu Prancūzijos, Nyderlandų ir Europos Komisijos pavyzdžiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis