„Blackberry“ telefonų gamintoja, kompanija „Research in Motion“ (RIM) patvirtino, kad jos vartotojai Europoje, Afrikoje ir kituose žemynuose gali susidurti su nesklandumais.
Žmonės iš įvairių šalių praneša, kad jiems neveikia el. paštas, tiesioginio susirašinėjimo programos, jie negali prisijungti prie interneto. „Kas nutiko su „Blackberry“ tinklu? Jokio darbinio el. pašto ar interneto prieigos jau 4 valandas. Keista, bet asmeninį el. paštą skaityti galiu“, – rašo vienas „Twitter“ vartotojas.
Lietuvos vartotojai taip pat susidūrė su nesklandumais. „Negaliu nei tikrintis pašto, nei prisijungti prie interneto, nei naudoti jokių su internetu susijusių programų. Žodžiu, telefonas dabar kaip „Nokia 3310“ – galiu tik skambinti ir rašyti SMS“, – sakė 15min.lt skaitytojas Tomas.
Mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“ taip pat patvirtino, kad „Blackberry“ telefonus turintys vartotojai susiduria su nesklandumais.
„Su problemomis susidūrė apie 50 proc. „Blackberry“ klientų. Daugumai neveikia pašto, tiesioginio susirašinėjimo programos, daliai jų – ir internetas. Paskutinėmis žiniomis, RIM žada ištaisyti klaidą apie 21 val. Lietuvos laiku“, – 15min.lt sakė „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė.
Papildyta: Kompanija RIM praneša, kad „Blackberry“ telefonų sutrikimus kėkusios priežastys pirmadienio vakarą buvo pašalintos, paslaugos turėtų veikti be sutrikimų. Tiesa, kai kurie vartotojai vis dar praneša, kad tiesioginis susirašinėjimas ir naršymas vyksta lėčiau nei įprasta.
Manoma, kad nesklandumų priežastis buvo duomenų centro Didžiojoje Britanijoje gedimas. Slough mieste esantis duomenų centras yra atsakingas už paslaugų palaikymą Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regionų vartotojams.