Panašios tendencijos stebimos ir Lietuvoje. Vien „Interneto vizija“, interneto svetainių prieglobos paslaugų bendrovė, pirmojo karantino metu užregistravo daugiau nei 14 tūkst. (tuo pačiu laikotarpiu pernai – daugiau nei 10 tūkst.), o antrojo karantino metu – net daugiau nei 20 tūkst. (tuo pačiu metu pernai – daugiau nei 17 tūkst.) naujų domenų. Tai rodo, kad karantinai šalyje tik paskatino tolesnę verslų ir gyventojų migraciją į internetą, o tiekėjus – kurti naujas paslaugas ar galimybes.
„Interneto vizija“ taip pat plečia savo paslaugų spektrą: įmonė pristatė keturis naujus įrankius, kurie be didelių techninių žinių leis susikurti interneto svetainę, užtikrinti jos aukštą saugumo lygį ir pasiekti geresnes pozicijas paieškos sistemose.
„Pernai Lietuvoje stebėjome masinę migraciją į internetinę erdvę. Didelė dalis migruojančių nėra profesionalūs svetainių kūrėjai, todėl ieškojome būdų, kaip šį procesą padaryti kuo lengvesniu, nes tikime, jog svetainės sukūrimas, palaikymas ar net pirmieji žingsniai į el. komerciją turi būti žmogiškai paprasti. Plėsdami savo paslaugų paketą siekėme palengvinti visus esminius interneto svetainės vystymo elementus: jos kūrimą, apsaugą, SEO optimizaciją ir reklamą „Google“ ekosistemoje“, – sako Gintaras Skridulis, „Interneto vizijos“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas.
Naujojo svetainės kūrimo įrankio naudotojai galės rinktis iš 150 išvaizdos šablonų, o struktūrą ir kitus elementus keisti „drag & drop” principu. Klientų tyrimų rezultatai rodo, kad pirmąjį svetainės variantą galima sukurti per 30 minučių. Papildomas svetainės saugumo įrankis „SiteLock“ kasdien ją stebės, fiksuos atliekamus įtartinus veiksmus, nustatys saugumo spragas ir kitas rizikas.
Be to, „Interneto vizija“ pristatė specialų SEO įrankį, kuris padės svetainei atsidurti geresnėse „Google“ ir kitų paieškos sistemų pozicijose. Sprendimas padės identifikuoti įvairias taisytinas vietas, kurios turi įtakos svetainės matomumui, pavyzdžiui, parodys nerastus puslapius, greičio problemas, padės išsirinkti tikslingiausius raktažodžius ir sekti jų pozicijas paieškos sistemose. Ketvirtasis naujas įrankis „AdBud“ supaprastins reklaminių kampanijų organizavimą „Google“ ekosistemoje.