Vokietija gali leisti „Huawei“ tiekti 5G tinklų įrangą

Kinijos telekomunikacijų įrangos milžinė „Huawei Technologies“ galbūt gaus leidimą tiekti Vokietijos penktosios kartos (5G) mobiliojo ryšio tinklų įrangos dalis, rašo vokiečių verslo dienraštis „Handelsblatt“, remdamasis projektu, kuriame išdėstyti federalinių telekomunikacijų tinklų saugumo reikalavimai.
„Huawei“
„Huawei“ / „Scanpix“ nuotr.

Leidinio duomenimis, kanclerės biuras pasisakė prieš saugumo reikalavimų sugriežtinimą, dėl kurio „Huawei“ galėtų netekti prieigos prie 5G rinkos, nes Angela Merkel nori išvengti konflikto su Kinija.

Projekte, pasak verslo dienraščio, nėra anksčiau svarstytos sąlygos, jog „[komunikacijų] sistemas turi tiekti tik patikimi tiekėjai“. Išbraukti šią sąlygą reikalavo kanclerės biuras ir ekonomikos ministerija.

Kai kurie įstatymų leidėjai sukritikavo šį sprendimą.

Pavyzdžiui, Bundestago užsienio reikalų komiteto pirmininkas Norbertas Roettgenas (Norbertas Riotgenas) pareiškė, jog tokie klausimai, kurie yra strategiškai svarbūs, neturi būti sprendžiami administraciniu lygmeniu.

Vašingtono ir Pekino prekybos karo kryžminėje ugnyje atsidūrusi „Huawei“ yra pasaulio penktosios kartos (5G) mobiliojo ryšio tinklų įrangos rinkos lydere ir antra pagal dydį pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintoja.

Gegužės mėnesį bendrovė buvo įtraukta į „juodąjį“ sąrašą bendrovių, kurios kelia grėsmę JAV nacionaliniam saugumui, nes Vašingtone įtariama, jog bendrovė padeda Kinijos žvalgybos tarnyboms šnipinėti, tačiau „Huawei“ griežtai neigia tokius kaltinimus. Tačiau bendrovės veikla JAV rinkoje buvo gerokai apribota.

Jungtinių Valstijų pavyzdžiu pasekė ir kai kurios kitos šalys. Naudoti „Huawei“ produktus mobiliojo ryšio tinkluose per pastaruosius metus atsisakė Australija, Japonija, Naujoji Zelandija, Kanada ir Taivanas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis