Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Warcraft“ kūrėjai taikosi į vieną pelningiausių žanrų

„Blizzard“ Lietuvoje gerai žinomas ir mėgiamas kompiuterinių žaidimų gamintojas. Tai viena tų bendrovių, kuri sugebėjo įsitvirtinti Lietuvos rinkoje net ir visuotinio piratavimo amžiuje. Klasikiniai šio leidėjo žaidimai „Warcraft“ ar „Diablo“ buvo perkami originaliuose pakuotėse, ne tik dėl galimybių žaisti tinkle, bet ir iš fanatiškos pagarbos kūrėjui.
Kompiuterinis žaidimas „Warcraft“
Kompiuterinis žaidimas „Warcraft“ / Youtube/Gameon nuotr.

Metams bėgant „Blizzard“ prekinis ženklas kiek išskydo, tačiau klasikinės kūrėjo serijos „Starcraft“ ar „World of Warcraft“ tebevilioja tūkstančius Lietuvos žaidėjų.

Vis tik kintant žaidimų industrijai, net ir legendiniai žaidimų kūrėjai priversti keistis ir taikytis prie naujų sąlygų. „Blizzard“ – ne išimtis. Nemokamas kolekcinių kortų žaidimas „Hearthstone: Heroes of Warcraft“, kuris jau išleistas asmeniniam kompiuteriui ir išmaniems įrenginiams, mikliai skinasi kelią į žaidėjų širdis, tiek mėgėjiškoje, tiek profesionalioje e-sporto arenoje.

Dirbtuvėse jau kuriamas atsakas modernioms tinklo šaudyklėms „Overwatch“, na o kad vasaroti būtų smagiau, „Blizzard“ savo gerbėjus palepino ir MOBA žanro žaidimu. Tai veteranų atsakas į šiuo metu rinkoje karaliaujančius „League of Legends“ ir „DOTA II“ žaidimus, kurie, beje, gimė remiantis populiaria „Warcraft III“ modifikacija.

Taigi, MOBA žanras gimė po „Blizzard“ sparnu, ar bent jau naudojant šioje bendrovėje sukurtus įrankius, bet ar to gana, kad įsiveržti į „Valve“ ir „Riot“ dominuojamą rinką? Žiūrėkite apžvalgą ir sužinosite:

VIDEO: Heroes of the Storm | Apžvalga

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos