Metams bėgant „Blizzard“ prekinis ženklas kiek išskydo, tačiau klasikinės kūrėjo serijos „Starcraft“ ar „World of Warcraft“ tebevilioja tūkstančius Lietuvos žaidėjų.
Vis tik kintant žaidimų industrijai, net ir legendiniai žaidimų kūrėjai priversti keistis ir taikytis prie naujų sąlygų. „Blizzard“ – ne išimtis. Nemokamas kolekcinių kortų žaidimas „Hearthstone: Heroes of Warcraft“, kuris jau išleistas asmeniniam kompiuteriui ir išmaniems įrenginiams, mikliai skinasi kelią į žaidėjų širdis, tiek mėgėjiškoje, tiek profesionalioje e-sporto arenoje.
Dirbtuvėse jau kuriamas atsakas modernioms tinklo šaudyklėms „Overwatch“, na o kad vasaroti būtų smagiau, „Blizzard“ savo gerbėjus palepino ir MOBA žanro žaidimu. Tai veteranų atsakas į šiuo metu rinkoje karaliaujančius „League of Legends“ ir „DOTA II“ žaidimus, kurie, beje, gimė remiantis populiaria „Warcraft III“ modifikacija.
Taigi, MOBA žanras gimė po „Blizzard“ sparnu, ar bent jau naudojant šioje bendrovėje sukurtus įrankius, bet ar to gana, kad įsiveržti į „Valve“ ir „Riot“ dominuojamą rinką? Žiūrėkite apžvalgą ir sužinosite: