„Xiaomi“ žengė į Vilnių: kaip maištingasis technologijų paauglys tapo rinkos milžinu

Skopjė, Liubliana, Kišiniovas, Budapeštas ir Vilnius – vos per tris dienas šiose sostinėse nusirito oficialių prekės ženklo „Xiaomi“ parduotuvių atidarymo banga. Įkurtuvių maratoną savaitgalį vainikavo Vilniaus prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ pirmajame aukšte kompanijos atstovų perkirpta simbolinė juosta. Nepaisydami dėl pandeminės situacijos itin griežtai kontroliuojamo pirkėjų srauto, parduotuvės atidarymo nepraleido tūkstančiai prekės ženklo fanų.
„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“
„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“ / Augustino Matulevičiaus („MATU Media“) nuotr.

Rinkos taisyklių laužytojas

„Tai iliustruoja, kad, būdami dar tik „paauglystės“ stadijoje, atliekame svarbią funkciją, leidžiančią žmonėms mėgautis geresniu ir išmanesniu gyvenimu, pasitelkiant novatoriškas technologijas. Tiesą pasakius, tokia ir buvo mūsų 2010 m. įkurtos kompanijos misija. Pasauliui atvežame geriausius technologinius ir dizaino sprendimus, aukščiausią kokybę su logiška ir racionalia kainodara, tokiu būdu lengvindami technologijų pasiekiamumą žmonėms“, – 15min pasakoja „Xiaomi“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Šiaurės Rytų Europos regionui Andrzejus Gladki.

Kas penktas telefonas Baltijos šalyse – „Xiaomi“


Technologijų rinkos analizės bendrovės „Canalys“ duomenimis, 2021 m. „Xiaomi“ yra antrasis pagal dydį išmaniųjų telefonų gamintojas pasaulyje. Šiųmečiai duomenys rodo, kad rinkos dalis, lyginant su praėjusiais metais, didėjo 17 proc., o pelnas – 83 proc. 2017 m. į Baltijos šalių rinką žengusio prekės ženklo integracija šiame regione taip pat sėkminga.

Būdami dar tik „paauglystės“ stadijoje, atliekame svarbią funkciją, leidžiančią žmonėms mėgautis geresniu ir išmanesniu gyvenimu.

„Baltijos šalyse „Xiaomi“ jaučiasi puikiai – nuo kompanijos įžengimo į Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinką, stabiliai augame kasmet. Lietuva apskritai išskirtinė, nes būtent joje ir prasidėjo prekės ženklo plėtra Baltijos šalyse, – pastebi „ALSO Lietuva“ „Xiaomi“ verslo Baltijos šalyse plėtros vadovas Tadas Bendikas. – Pagrindinis augimas fiksuojamas išmaniųjų telefonų rinkoje. Sistemingai plečiasi visas kompanijos prekių krepšelis: kuriami nauji telefonų modeliai, kas ketvirtį pristatomi ir į rinką įvedami nauji ekosistemos produktai.“

Augustino Matulevičiaus („MATU Media“) nuotr./„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“
Augustino Matulevičiaus („MATU Media“) nuotr./„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“

Išmaniojo būsto ABC

„Xiaomi“ prekės ženklo gimtinėje Kinijoje siūloma per 2000 šio vardo produktų rūšių. Parduotuves Europoje pasiekė 300 iš jų. Duris Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ atvėrusioje parduotuvėje klientams siūloma beveik 200 produktų rūšių.

„Klaidinga „Xiaomi“ tapatinti tik su išmaniaisiais telefonais. Be pastarųjų, prekės ženklas yra sukūręs ekosistemos prekių gausą. Ekosistema – viskas nuo telefono įkroviklių laidelių, belaidžių ausinių, išmaniųjų laikrodžių, apyrankių, oro valytuvų ir virdulių, iki išmaniųjų dulkių siurblių, monitorių, apsaugos kamerų, televizorių, projektorių ir elektrinių paspirtukų. Iš esmės, viso išmanaus namo koncepciją šiandien galima susirinkti iš „Xiaomi“, pasidarant būstą maksimaliai patogų. Funkcionalumas – vienas iš pagrindinių gamintojo išskirtinių bruožų: pavyzdžiui, išmanųjį laikrodį galima pasijungti su bet kurio kito gamintojo išmaniuoju telefonu. Kompanijos ideologija – kurti produktą, prieinamą visiems, nes ne vien pasiturinčiųjų prerogatyva yra naudotis išmaniais daiktais“, – teigia prekės ženklo „Xiaomi“ ekosistemos produktų vadovas Baltijos šalims Karolis Navickas.

Klaidinga „Xiaomi“ tapatinti tik su išmaniaisiais telefonais. Be pastarųjų, prekės ženklas yra sukūręs ekosistemos prekių gausą.

K.Navicko teigimu, verta sekti jo atstovaujamo prekės ženklo naujienas, kadangi greitai pasirodys naujausios laidos išmanusis dulkių siurblys, ypač aktualus keturkojų šeimininkams, stebinsiantis valymo kokybe, išmanumu bei sugebėjimu atpažinti aplinką. Kiek anksčiau kompanija Europos rinkai pristatė planšetinius kompiuterius ir karšto oro gruzdintuves, kurias užprogramuoti vakarienės ruošimui galima išmaniuoju telefonu, iš biuro pajudant namų link.

Augustino Matulevičiaus („MATU Media“) nuotr./„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“
Augustino Matulevičiaus („MATU Media“) nuotr./„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“

Pirmasis elektromobilis – jau 2024 m.

Šiuo metu „Xiaomi“ veikia jau 100 skirtingų pasaulio šalių ir regionų bei jungia daugiau nei 400 mln. išmaniųjų įrenginių tinklą. Prekės ženklo parduotuvės atidarymo metu naujausių technologijų srityje lyderiaujančios įmonės atstovai pabrėžė, kad, nepaisant rekordinių metų elektroninės komercijos sričiai, ypač svarbu plėtoti ir fizinių parduotuvių tinklą. Naujoji parduotuvė Vilniuje suteiks dar daugiau galimybių klientams pasinaudoti naujausiomis technologijomis, kurios čia bus išskirtinai pristatomos ir pirmąkart regione.

„Tikime, kad labai svarbu būti kuo arčiau pirkėjų ir mūsų ženklo fanų, suteikti jiems galimybę ateiti, pažiūrėti, paliesti, išbandyti produkciją, iš profesionalių konsultantų sužinoti technologinius niuansus. Fenomenalu yra tai, kad savo siūlomų ekosistemos produktų amplitude gebame papirkti netgi superlojalius kitų prekių ženklų sirgalius“, – teigia „Xiaomi“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Šiaurės Rytų Europos regionui A.Gladki.

Oficialiais „Xiaomi“ duomenimis, 2024 m. kompanija į Kinijos rinką ketina išleisti pirmąjį elektromobilį.

„Laukiame elektromobilių su dideliu nekantrumu atvykstant į Europą, nes šis žemynas itin susikoncentravęs į ekologiją ir atsinaujinančių elektros šaltinių naudojimą. Iki tol turime nemažai kitų planų, pavyzdžiui, kompiuterių pristatymą Senojo žemyno rinkai. Esame kompanija, kuri nesiliauja stebinti“, – akcentuoja A.Gladki.

Augustino Matulevičiaus („MATU Media“) nuotr./„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“
Augustino Matulevičiaus („MATU Media“) nuotr./„Xiaomi“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“


Įkurtuvių proga – nuolaidos mėnesiui į priekį

Parduotuvės Vilniuje atidarymo dieną oficialus „Xiaomi“ produkcijos platintojas Lietuvoje UAB „Wind Traders“ pasitiko su specialiomis nuolaidomis ir išskirtiniais produktais. Parduotuvės klientai galėjo įsigyti populiariuosius išmaniuosius telefonus „Mi 11 Lite 5G“ su 24 proc. nuolaida, „Redmi Note 9 Pro“, „Redmi 9A“ bei „Poco X3 Pro“ buvo galima įsigyti 28 proc. pigiau. Prekės ženklo gerbėjams buvo pritaikyta net iki 64 proc. nuolaida daugybei ekosistemos produktų bei dovanos ir speciali loterija.


Tuo tarpu išmaniąją apyrankę „Xiaomi Mi Smart Band 5“ su specialia nuolaida įsigyti bus galima visą mėnesį po renginio. Visų prekių kiekis ribotas.

Rimtus ketinimus plėsti verslą demonstruojančios technologijų milžinės „Xiaomi“ parduotuvė Vilniuje – pirmoji šalies sostinėje, tačiau jau antra, pasiekusi Lietuvos vartotojus. 15min primena, kad pavasarį Kauno „Akropolyje“ buvo atidaryta pirmoji oficiali Baltijos šalyse šio prekės ženklo parduotuvė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis