Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Yahoo!“ vadovė pareiškė, kad jos netenkina sutartis su „Microsoft“

„Yahoo!“ generalinė direktorė Marrisa Mayer viešai ir be didelių užuolankų sukritikavo sutartį su „Microsoft“, kuri buvo pasirašyta dar 2010 metais.
„Yahoo!“ generalinė direktorė Marrisa Mayer
„Yahoo!“ generalinė direktorė Marrisa Mayer / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Sutartis numatė, kad „Yahoo!“ naudos „Microsoft Bing“ paieškos mechanizmą, kuris tuo metu buvo tobulesnis.

Dabar M. Mayer aiškiai išreiškė nepasitenkinimą tokios sąjungos rezultatais tiek finansiniu, tiek ir rinkos dalies atžvilgiu: „Pagrindiniu argumentu, kuris mus pastūmėjo sudaryti sutartį, buvo įsitikinimas, kad mums pavyks viename aljanse užauginti klientų dalį, o ne apsikeisti vietomis, trypčiojant vienoje vietoje. Mes norėtume matyti susitarimo su „Microsoft“ monetizaciją, tačiau to neįvyko, nors kiti rinkos žaidėjai mums aiškiai demonstruoja, kaip galima užsidirbti pinigų.“

Kad ir kaip agresyviai tai skambėtų, M. Mayer žodžiai pagrįsti nenuginčijamais faktais. Remiantis įvairių analitikų kompanijų duomenimis, kompanijos „Google“ dalis paieškos sistemų rinkoje (bent jau JAV) laikosi ties 82 proc. riba ir tai tęsiasi jau bene trejus metus. „Yahoo!“ ir „Microsoft“ bendrai užima 14 proc. rinkos ir per trejus metus ši dalis praktiškai nepakito.

Anksčiau sklandė gandai, kad „Yahoo!“ yra nepatenkinta susitarimu, tačiau niekas iš jos vadovybės garsiai pasakyti to nedrįso.

Ekspertų manymu, visai tikėtina, kad M. Mayer rimtai svarsto galimybę nutraukti sutartį su „Microsoft“ ir sudaryti analogišką, tik jau su „Google“, kurioje dabartinė „Yahoo!“ generalinė direktorė darbavosi ne vienerius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos