Sutartis numatė, kad „Yahoo!“ naudos „Microsoft Bing“ paieškos mechanizmą, kuris tuo metu buvo tobulesnis.
Dabar M. Mayer aiškiai išreiškė nepasitenkinimą tokios sąjungos rezultatais tiek finansiniu, tiek ir rinkos dalies atžvilgiu: „Pagrindiniu argumentu, kuris mus pastūmėjo sudaryti sutartį, buvo įsitikinimas, kad mums pavyks viename aljanse užauginti klientų dalį, o ne apsikeisti vietomis, trypčiojant vienoje vietoje. Mes norėtume matyti susitarimo su „Microsoft“ monetizaciją, tačiau to neįvyko, nors kiti rinkos žaidėjai mums aiškiai demonstruoja, kaip galima užsidirbti pinigų.“
Kad ir kaip agresyviai tai skambėtų, M. Mayer žodžiai pagrįsti nenuginčijamais faktais. Remiantis įvairių analitikų kompanijų duomenimis, kompanijos „Google“ dalis paieškos sistemų rinkoje (bent jau JAV) laikosi ties 82 proc. riba ir tai tęsiasi jau bene trejus metus. „Yahoo!“ ir „Microsoft“ bendrai užima 14 proc. rinkos ir per trejus metus ši dalis praktiškai nepakito.
Anksčiau sklandė gandai, kad „Yahoo!“ yra nepatenkinta susitarimu, tačiau niekas iš jos vadovybės garsiai pasakyti to nedrįso.
Ekspertų manymu, visai tikėtina, kad M. Mayer rimtai svarsto galimybę nutraukti sutartį su „Microsoft“ ir sudaryti analogišką, tik jau su „Google“, kurioje dabartinė „Yahoo!“ generalinė direktorė darbavosi ne vienerius metus.