Šis teiginys prieštarauja visiems „verkšlenimams“, kad dėl piratavimo muzikantai ir filmų kūrėjai praranda daug pelno.
Tyrime buvo analizuojamos dvi nišos: „YouTube“ nelegaliai įkelta anime medžiaga bei „peer-to-peer“ tinklais nelegaliai platinami anime filmukų failai.
Ištyrusi 105 skirtingų filmukų epizodų pardavimus, parsisiuntimus ir peržiūras, komisija konstatavo: failų dalinimosi svetainių darbas neigiamai atsiliepė tik DVD nuomos skaičiams, bet neturėjo jokios įtakos DVD pardavimams.
O „YouTube“ filmukai ne tik nepaliečia DVD nuomininkų kišenių, bet ir duoda daugiau pelno DVD pardavėjams!
Taigi galima teigti, kad „YouTube“ šiuo atveju atlieka reklamos kanalo funkciją: pasižiūrėję filmukus žmonės eina pirkti originalaus produkto. Bent jau taip yra Japonijoje.