Žaidimas ne vaikams: „Dying Light: Bad Blood“ pristatymas

Lenkijos studija „Techland“, kuri žinoma dėl savo „Dying Light“ žaidimo, šiuometiniame „Gamescom“ parodė savo naują žaidimą „Dying Light: Bad Blood“, kuris pasiima jau egzistuojančią kovos dėl išgyvenimo žanro formulę ir į ją pasuka savaip. Iš esmės, žaidimas yra 12 žmonių kova dėl išgyvenimo, kurioje susipina tarpusavio žaidėjų kovos, susirėmimai su kompiuterio valdomais personažais ir parkūras.
„Dying Light: Bad Blood“ iliustracija
„Dying Light: Bad Blood“ iliustracija / Techland iliustr.

Žaidimo pradžioje, kaip ir bet kokiame kitame išgyvenimo žanro žaidime, reikės vengti kitų žaidėjų ir rinktis daiktus. Tiesa, šiame žaidime daiktų rinkimas veikia kiek kitaip. Visų pirma, šaunamieji ginklai čia labai reti ir turi mažai amunicijos, todėl didžiąją žaidimo dalį praleisite su artimos kovos ginklu rankose.

Kita svarbi žaidimo mechanika – tai kraujo mėginių rinkimas. Šie mėginiai leidžia atsistatyti gyvybes ir kelti savo žaidėjo lygį, kuris padidina jūsų gyvybes ir daromą žalą. Svarbu paminėti, kad šie mėginiai yra saugomi bent keleto zombių. Surinkus pakankamai mėginių, tam tikroje žemėlapio vietoje atsiranda finišas, kurį pasiekus laimite žaidimą, tačiau žemėlapyje tampate matomi visiems likusiems žaidėjams, kas reiškia, jog prasideda jūsų medžioklė.

Kitų žaidėjų galite vengti ne tik slaptydamiesi, tačiau ir pasinaudodami vizitine „Dying Light“ žaidimų savybe. Parkūras padės išvengti nepageidaujamų susidūrimų ir leis greitai pasislėpti arba pabėgti nuo perekiojančių žaidėjų.

„Dying Light: Bad Blood“ turėtų pasirodyti dar šiemet. Žaidimas bus nemokamas ir skirtas asmeninių kompiuterių žaidėjams.

VIDEO: Dying Light: Bad Blood pristatymas | Gamescom 2018

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis