Žiedūnė Mardosaitė ir Robertas Kalinkinas surėmė objektyvus fotografijos iššūkyje: gražiausias nuotraukas rinks vartotojai

Fotografija yra viena iš daugiausiai dėmesio sulaukiančių meno rūšių, kuri stebina ne tik aukščiausios kokybės vaizdais, bet ir smagia patirtimi. Todėl turinio kūrėja Žiedūnė Mardosaitė ir dizaineris, nuomonės formuotojas bei mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas Robertas Kalinkinas varžosi iššūkyje, kurio metu fotografuoja naujuoju išmaniuoju telefonu „Huawei Mate 50 Pro“. Abiejų kūrėjų darbus vertina interneto vartotojai, kurie jau balsavo už labiausiai patikusią nuotrauką.
R. Kalinkino ir Ž.Mardosaitės nuotraukos konkursui
R. Kalinkino ir Ž.Mardosaitės nuotraukos konkursui / R. Kalinkino ir Ž.Mardosaitės nuotr.

Modernūs sprendimai fotografuojant tamsoje

Fotografavimas esant silpnam apšvietimui visada buvo kietas riešutėlis – ypač norintiems pasidalinti estetiškai atrodančia nuotrauka. Dėl to žinomi nuomonės formuotojai fotografijos konkurse pirmiausiai fiksavo objektus, bandydami juos įamžinti minimalaus apšvietimo sąlygomis. Pavyzdžiui, žvakių arba mėnulio šviesoje.

„Fotografuojant tamsioje aplinkoje, net ir naudojant įprastą blykstę, ne visada pavyksta pasiekti norimą rezultatą. Todėl „Mate 50 Pro“ pagrindinė kamera pasižymi dideliu jautrumu šviesai ir kartu su „XD Fusion Pro“ algoritmu leidžia daryti detalius kadrus. Nakties režimu nuotraukos daromos su kontrastu tarp ryškios šviesos ir tamsos, tad išlaikoma šiltų ir šaltų tonų pusiausvyra, o kartu su mygtuko spustelėjimu gaunamos įsimintinos nuotraukos“, – pastebi Urtė Eidžiūnaitė, „Huawei“ produktų mokymų vadovė Lietuvoje.

Huawei nuotr./Huawei Mate 50 Pro
Huawei nuotr./Huawei Mate 50 Pro

Pasaulis iš kelių centimetrų atstumo

Abu nuomonės formuotojai toliau varžysis „Makro fotografijos“ kategorijoje. Ši konkurso dalis išsiskiria tuo, kad mažos detalės ar objektai užfiksuojami iš labai arti, todėl objektas atrodo itin raiškiai, tarsi būtų didesnis nei realybėje.

„Naujasis išmanusis telefonas „Huawei Mate 50 Pro“ leidžia daryti kokybiškas nuotraukas vos iš 2,5 cm atstumo, o plikai akiai nematomas detales paverčia ryškiais meno kūriniais. Fotografui tereikia surasti kompozicijos vietą, vaizdą, kurį norėtų sufokusuoti bei išbandyti skirtingus variantus. Todėl „makro“ režimas naujajame telefone leis atrasti bei užfiksuoti net labiausiai įprastas kasdienybės detales naujai“, – teigia U. Eidžiūnaitė.

Huawei nuotr./Huawei Mate 50 Pro
Huawei nuotr./Huawei Mate 50 Pro

Autentiškas žvilgsnis į kitą

Asmeniškiausia šio iššūkio kategorija yra „Portretas“. Šiame etape Žiedūnė ir Robertas bandys įamžinti žmogaus emocijas ir veido detales. Fotografuojant portretą galima išgauti platų emocijų spektrą, todėl nuotrauka tampa jautresnė, asmeniškesnė.

„Portreto režimas pastaraisiais metais buvo populiariausia nuotraukų funkcija. Dabar jis naudojamas ne tik autoportretams, bet ir objektams ar daiktams fotografuoti. „Mate 50 Pro“ su pirmąja 10 lygių reguliuojama diafragmos kamera bei moderniu fono suliejimo efektu siūlo išskirtinę fotografijos patirtį. Šį išmanųjį telefoną galima pritaikyti kiekvienam gyvenimo scenarijui, nes technologinės kameros galimybės leidžia ir fiziškai keisti vaizdo gylio efektą, kitaip tariant, antro plano suliejimo stiprumą. Svarbu ir tai, kad portreto režimas, fotografuojant naujuoju „Mate 50 Pro“, puikiai tinka norint įamžinti grupines nuotraukas“, – pažymi U. Eidžiūnaitė.

Huawei nuotr./Huawei Mate 50 Pro
Huawei nuotr./Huawei Mate 50 Pro

Sekti, kaip Žiedūnė ir Robertas dalyvauja iššūkyje, galite „Huawei“ „Instagram“ profilyje. O komentarų skiltyje pasidalinkite savo nuomone apie tai, kaip jiems sekasi bei išsirinkite labiausiai patikusius vaizdus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis