2023 m. tendencijos: apie saugumo poreikį kalba ir namų interjero spalvos

„2023-iųjų metų spalva – kalnų ežero žalumo „Mountain Lake Green“, – paskelbė didžiausias Vokietijos dažų gamintojas „Caparol“. Kodėl būtent ši žaluma?
Namų interjero spalvos
Namų interjero spalvos / „Caparol“ archyvo nuotr.

Kas įprastai nusako ir nulemia spalvines interjerų tendencijas, teiraujamės UAB DAW Lietuva rinkodaros komunikacijos vadovės Rūtos Bložytės.

R.Bložytės archyvo nuotr./Rūta Bložytė
R.Bložytės archyvo nuotr./Rūta Bložytė

Apie saugumo poreikį pasakoja ir interjero spalvos

Psichologiniai aspektai pasirenkant spalvas irgi yra labai svarbūs. Instinktyviai namuose siekiame susikurti aplinką, kuri atlieptų pagrindinius poreikius, o jie priklauso ir nuo kiekvieno asmeninių, ir nuo visuomenės aktualijų.

Kai gyvenimo ritmas buvo įgavęs beprotišką pagreitį, namuose reikėjo susikurti ramybės oazę, todėl interjere vyravo ramus baltas, pilkas koloritas.

Karantino pandemijai uždarius visus, namuose atsirado poreikis praskaidrinti nuobodulį, todėl 2022 m. į sceną įsiveržė ryški levandų Rose-Mouvais spalva.

Dabar žmonės labiausiai trokšta taikos ir saugumo, kurį suteikia natūralios gamtos spalvos. Taip kalnų ežero žaluma tapo pagrindiniu 2023-iųjų spalviniu akcentu.

Apie chameleonišką ir magišką kalnų vandens žalumą

„Mountain Lake Green“ atspalvis, visai kaip aukštikalnių ežero vanduo, pasižymintis chameleonine savybe keistis, priklausomai nuo apšvietimo ir aplink esančių spalvų derinio. „Caparol“ dizaino studija sukūrė 8 spalvines harmonijas, kurių pagrindas „Mountain Lake Green“ spalva.

„Caparol“ archyvo nuotr./„Mountain Lake Green“
„Caparol“ archyvo nuotr./„Mountain Lake Green“

Paėmus atskirai „Mountain Lake Green“ neatrodo labai išsiskirianti spalva – tačiau ji nuostabiai papildo bendrą spalvų harmoniją, įneša lengvumo, gaivos, skaidrumo, o kartu ir suteikia paslaptingos gelmės galios.

Namų erdvėms – skirtingi spalviniai sprendimai

Gyvenamajame kambaryje, kur vyksta daugiausiai veiksmo, spalvas tyrinėjančių psichologų teigimu, aplinka turėtų būti jauki, tačiau neatitraukianti dėmesio nuo svarbiausio – bendravimo su artimaisiais.

Prieškambaryje galimi ir drąsesni spalviniai sprendimai, nes šioje patalpoje neužsibūname ilgai, bet tai yra vieta, sudaranti pirmąjį įspūdį apie mūsų namus, o kartu kurianti ir šeimininkų įvaizdį.

„Caparol“ archyvo nuotr./„Slide carussel“
„Caparol“ archyvo nuotr./„Slide carussel“

Na, o darbo kambario sienų spalvą parenkame tokią, kuri leistų susikaupti, skatintų kūrybiškumą ir tonizuotų.

Nederėtų pamiršti ir vonios kambario, kuris dažnai paliekamas baltas.

Tai yra vieta, kurioje prasideda ir baigiasi mūsų diena, kur sveikinamės su savo atvaizdu veidrodyje ir užprogramuojame save sėkmingiems darbams. Tad vonios kambariui būtina gera atmosfera ir tinkamas apšvietimas bei spalvinė gama.

„Caparol“ archyvo nuotr./„Antik Opak“
„Caparol“ archyvo nuotr./„Antik Opak“

Apie faktūrų magiją sienoms

Sienų paviršius – tai ne tik spalva. Blizgesys, šiurkštumas, faktūra – tai elementai, kurie sukuria bendrą vaizdą. „Caparol“ dizaino studija, pasitelkusi profesionalius meistrus, kasmet eksperimentuoja, kurdama naujas kūrybines technikas.

Kiekvieną kartą įrengiami realūs kambariai, kad būtų matomi visi niuansai – paviršiaus perėjimai, blizgesys, faktūros ir kt. To neįmanoma išgauti projektuojant interjerą tik kompiuterio programomis.

„Caparol“ archyvo nuotr./„Antik Aquerell“
„Caparol“ archyvo nuotr./„Antik Aquerell“

2023 metais šalia švelnios Antik Aquarell ir ekstravagantiškos Antik Opak spalvos įvedama nauja kūrybinė technika PURE RUST, atkurianti rūdžių optiką.

Taip pat išlieka ir metalo blizgesio Metallocryl, elegantiška StuccoDecor di Luce, DecoLasur su deimantų efektu ir daug kitų kūrybinių technikų.

Daugiau apie „Caparol“ spalvų tendencijas skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis