Anot projektą įgyvendinusios bendrovės „Trastas“ vadovo Dariaus Nedzinsko, statybos baigtos prieš savaitę.
„Neseniai – prieš savaitę, autobusų stotis, prekybos centras – viskas jau veikia“, – ketvirtadienį BNS sakė jis.
Senosios stoties vietoje per maždaug metus pastatytame naujame 2,4 tūkst. kv. metrų ploto pastate, be stoties, veikia prekybos centras „Rimi“, šalia jo įrengta 102 vietų automobilių aikštelė.
Pastatas, pasak D.Nedzinsko, kainavo apie 5 mln. eurų – dukart brangiau nei prieš septynerius metus suplanuotame projekte, kuris buvo atidėtas dėl teisinių ginčų.
„Pabrango dvigubai – jeigu būtų kainavę apie 2,5 mln., tai dabar kainavo beveik 5 mln. eurų. 5,9 mln. eurų – su visa infrastruktūra. Prieš septynis metus tą patį buvo galima padaryti už, grubiai tariant, kokius 4 milijonus nepilnus“, – teigė D.Nedzinskas.
Anksčiau verslininkas BNS yra sakęs, kad į naujos stoties su parduotuve statybas „Trastas“ ketina investuoti apie 4,5 mln. eurų.
Leidimas stoties statyboms gautas 2021-ųjų vasarą, po beveik penkerius metus trukusių teisinių ginčų, rekonstrukciją bendrovė „Binkauskas ir Stašinskas“ pradėjo pernai lapkritį.
Nuo 2017 metų stoties atnaujinimo projektas buvo įstrigęs teismuose, nes jam nepritarė Trakų istorinio nacionalinio parko direkcija, motyvavusi tuo, jog stoties statybos prieštaravo parko planavimo schemai.
Pernai sausį Apeliacinis teismas patvirtino „Trasto“, „Trakų autobusų“ ir prokurorų taikos sutartį. Pagal ją prokurorai atsisakė ieškinio, o abi šalys įsipareigojo nereikšti daugiau jokių pretenzijų viena kitai dėl mainų sutarties ar kitų finansinių reikalavimų.
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas prokurorų prašymu 2021-ųjų pradžioje taip pat galutinai nutraukė bylą dėl įvairių institucijų sprendimų, susijusių su autobusų stoties rekonstrukcija.