01 01

Gudri rinkodara? „Pigu.lt“ siūlomą modulinį namą galima įsigyti tiesiog internetu

Šiemet įkurta MB „Namvita“, užsiimanti modulinių namų ir pirčių gamyba, siekdama įtvirtinti rinkoje naują prekių ženklą, ėmėsi netradicinių metodų – gyvenamuosius namus pasiūlė įsigyti keliais mygtuko paspaudimais – per elektroninės prekybos platformą „Pigu.lt“. Visgi NT ekspertas pastebi, kad toks sprendimas yra daugiau rinkodarinis – namo pirkimo procese yra per daug kintamųjų.
Modulinis namas
Modulinis namas / „Namvita“ nuotr.

„Esame pirmieji Lietuvoje pasiūlę savo gaminius šioje platformoje. Kadangi esame veržlių ir ambicingų darbuotojų komanda, nebijanti iššūkių bei novatoriškų sprendimų, ieškojome netradicinių būdų rasti savo klientą per įvairius šaltinius ir viešinimo platformas, o „Pigu.lt“ – vienas iš realiai potencialių bei gerai žinomų prekės ženklų Lietuvoje“, – kaip atsidūrė šioje platformoje, 15min atskleidė MB „Namvita“ įkūrėjas Marius Buividavičius.

Šioje platformoje minėta mažoji bendrija siūlo keletą variantų: nuo 12,4 tūkst. eurų kainuojančio nedidelio sodo namelio iki 26,7 tūkst. eurų atsieisiančio norvegiško stiliaus gyvenamojo namo, kurio plotas – 37 kv. m. Namus gyventi keliais mygtuko paspaudimais Pigu.lt kol kas siūlo tik minėta „Namvita“.

Ar tai apgalvotas rinkodarinis triukas ar pasiteisinęs sprendimas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų