Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ savo veiklą vysto automobilių prekybos, nuomos bei techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Besiplečianti bendrovė dalį darbuotojų įkurdino viename iš „Technopolio“ pastatų J.Balčikonio gatvėje.
600 kv. m ploto erdvėje dirba „Modus group“ įmonių grupės valdybos nariai, žmogiškųjų išteklių skyriaus, atsinaujinančios energijos sprendimus diegiančios įmonės „Modus energija“ bei automobilių ir dviračių dalijimosi paslaugas teikiančios bendrovės „CityBee“ darbuotojai.
„Šis biuras nėra vienintelis. Mūsų pagrindinė įstaiga yra „Krasta auto“, bet ten nebetilpome, nes sparčiai auga atsinaujinanti energetika, „CityBee“ išsiplėtė, todėl teko keltis į naujas patalpas“, – 15min pasakojo „Modus Group“ žmogiškųjų išteklių direktorė Lina Jakienė.
Stengiasi būti „žali“
Biuro išskirtinumas, kaip patys sako, yra žalumas. Užėjus į aštuntame pastato aukšte 600 kv. m plote įsikūrusias patalpas pasitinka administratorė, o už jos – samanų siena.
„Ši sienelė padeda stebėti, ar yra pakankama drėgmė mūsų biure. Jeigu ji švelni – biure oras geras, o jei aštri – vadinasi, trūksta drėgmės. Be to, toks „žalias“ sprendimas duoda jaukumo. Mūsų dizainerė stengiasi, kad šis žalumas vyrautų visuose biuruose“, – teigė L.Jakienė.
Be to, visos biure susidarančios atliekos yra rūšiuojamos, o kavos tirščiai vežami į „Modus energijos“ biodujų jėgainę, kurioje virsta šiluma ir elektros energija. Prie šios iniciatyvos prisijungė ir kitos „Technopolio“ biuruose dirbančios kompanijos.
Neturi darbo vietų
Šiame bendrovės biure dirba 80 žmonių, tačiau darbo vietų – 40 proc. mažiau, todėl nė vienas darbuotojas neturi nuolatinės vietos ir jomis tenka dalytis.
„Atviro biuro koncepciją ir dalijimąsi darbo vietomis pasirinkome dėl to, kad tai leidžia darbuotojams geriau ir greičiau išspręsti kylančias problemas, generuoti naujas idėjas, o naujokams – lengviau įsilieti į įmonės gyvenimą ir komandą. Ir iš tiesų pastebime, kad tai veikia. Kai kuriais atvejais nebereikia organizuoti susitikimų, o įvairūs klausimai išsprendžiami daug greičiau“, – sako L.Jakienė.
Biure atskiroje zonoje darbuotojams įrengtos spintelės daiktams, tačiau atsisakyta stalčių prie darbo stalų. L.Jakienės teigimu, tokiu būdu pavyko sumažinti poreikį kanceliarinėms prekėms ir spausdinamo popieriaus kiekiui. Skaičiuojama, kad vien per šiuos metus šis sprendimas grupės įmonėse leis sunaudoti 50 tūkst. popieriaus lapų mažiau.
Darbuotojai negali užimti stalo ir juo nesinaudoti ilgiau nei dvi valandas, kad prireikus prie jo galėtų prisėsti kiti.
„Iš esmės užtenka turėti nešiojamąjį kompiuterį, su kuriuo gali judėti po biuro erdves, o prireikus prisijungti prie didesnio ekrano ar vaizdo projektoriaus“, – tikino L.Jakienė.
Didžiojoje dalyje biuro vyrauja atviros erdvės. Vieninteliai žmonės, kurie turi atskirus kabinetus – teisės skyrius, mat jiems tenka dirbti su konfidencialia informacija.
Drauge su kitais darbuotojais atvirose biuro erdvėse dirba ir valdybos nariai bei jos pirmininkas.
Biure įrengtos erdvės susirinkimams, pokalbiams telefonu ar ramybės bei susikaupimo reikalaujančiam darbui. Iš viso darbuotojai biure gali naudotis 8 salėmis. Pokalbiams telefonu atskirai skirtos 4 specialios erdvės, o netrukdomam darbui – 2 tylos zonos. Taip pat darbuotojams įrengta terasa ant stogo.