„Nacionalinio interjero konkurso 2020“ dalyviai: dizainerė Indrė Dubovskytė

Ketvirtą kartą organizuojamas „Nacionalinis interjero konkursas 2020“ kviečia jus balsuoti už labiausiai patikusią šių metų interjero viziją. Konkurse varžosi net 16 dizainerių, kurie pateikė savo interjero vizijas butams dviejuose „Hanner“ projektuose – „Centro rezidencija“ ir „Renesanso“.
Indrės Dubovskytės ir Eglės Kriaučiūnaitės interjero vizija
Indrės Dubovskytės ir Eglės Kriaučiūnaitės interjero vizija

Kviečiame balsuoti ir išrinkti šešis geriausius interjero pasiūlymus, kurie vėlesniame etape bus realizuoti įrengiant pasirinktus butus.

Dizainerė: Indrė Dubovskytė

Architektė, interjero dizainerė. Specializuojasi nekilnojamojo kultūros paveldo objektų srityje. Savo jėgas konkurse bando ne pirmą kartą. Projektą kūrė drauge su Egle Kriaučiūnaite.

Asmeninio albumo nuotr./Indrė Dubovskytė
Asmeninio albumo nuotr./Indrė Dubovskytė

Projektas: „Renesanso“, 50,72 kv. metrų butas.

Idėja: Apjungiant modernaus, minimalistinio ir klasikinio stiliaus elementus sukurti šiuolaikiniam gyvenimo būdui pritaikytą, senamiesčio nuotaika dvelkiantį būstą. Kūrybines idėjas inspiravo namo, kuriame yra butas, lokacija ir projekto pavadinimas. Mintis, sukurti unikalų, funkcionalų bei ryškų interjerą lydėjo viso proceso metu.

Svarbiausi akcentai: Dėmesį projekte buvo stengiamasi paskirstyti tolygiai visoms interjero projektavimo dalims. Svarbu buvo ir funkcionaliai suplanuoti gyvenamąsias zonas, ir išryškinti pagrindinius interjero akcentus bei parinkti tinkamas spalvas.

Iššūkiai, su kuriais teko susidurti: Įdomu buvo kurti buto interjerą neprisirišant prie vieno konkretaus interjero stiliaus, taip sukuriant unikalią buto nuotaiką. Patiko, o tuo pat metu ir iššūkiu tapo biudžeto planavimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis