Sprendimas persikelti ar atnaujinti biurą, pasak „Eikos“ generalinio direktoriaus Domo Dargio, truko kelerius metus ir galop tai padaryti paskatino vieni iš pastatų nuomininkų.
„Senose patalpose buvome įsikūrę daugiau nei 10 metų, per tą laiką stipriai plėtėmės. Tačiau užklupus krizei darbuotojų smarkiai sumažėjo, todėl persikėlimą vis atidėdavome. Vienam iš „Verslo trikampio“ nuomininkų prireikė didesnių patalpų viename pastate, todėl nusprendėme jiems užleisti savas ir persikelti į kitą pastatą. Tai buvo spyris pagaliau persikelti į naujas patalpas“, – naujo biuro žvalgytuvėse žurnalistams pasakojo D.Dargis.
Biuro koncepcijos ir interjero idėja kurta dirbant kartu su architektų kompanija iš Rusijos „MAD Architects“. Ją įgyvendino jaunoji „Eikos“ architektė Marija Lukoševičiūtė, o techninę dalį prižiūrėjo Ūkio dalies vadovas Rimtautas Plečkaitis. Taip pat prie projekto įgyvendinimo prisidėjo ir daugiau įmonės darbuotojų.
Prieš pradedant kurti biuro koncepciją, įmonės vadovai atsiklausė darbuotojų, ko ir kokių darbo vietų bei erdvių jie pageidautų naujame biure.
„Naujo biuro mūsų prašė darbuotojai, jiems ypač trūko erdvios virtuvės, kokią turime dabar“, – teigė D.Dargis.
Be to, nuo projekto įgyvendinimo pradžios iki įsikraustymo įmonė turėjo labai nedaug laiko – tik 2,5 mėnesio. Projektas pradėtas rengti kovą, o per balandį ir gegužę atlikti visi įrengimo darbai.
546 kv. m ploto „Eikos“ naujajame biure, į kurį įsikraustyta birželio pradžioje, suprojektuotos 56 darbo vietos.
Biuro interjero koncepcija koduoja atvirumą, jaukumą ir šiuolaikiškumą. Darbuotojams parinkti pakeliami stalai, ergonominės kėdės, akustinės pertvaros ir kitos garsą slopinančios priemonės.
Interjere panaudotas medis, kuris siejasi su jaukumu namuose, paliktos atviros betoninės lubos ir kolonos atspindi šiuolaikinę „urban“ interjero kryptį. Jaukumo taip pat suteikia ir augalai.
Biuro erdvės suskirstytos į tris segmentus: atvirą darbo ir poilsio erdvę, pasitarimų ir individualaus darbo erdvę bei minimalią kabinetinę sistemą.
Dauguma darbuotojų dirba atviro plano erdvėje, kabinetus turi tik įmonės vadovai ir finansų skyrius. Tačiau kabinetai atskirti tik stiklo pertvaromis, per kurias galima vienas kitą matyti.
Biure įrengtos 5 salės, kurių dydžiai yra pritaikyti skirtingo tipo susitikimų formatams. Viena jų atskirta sulankstoma pertvara ir iš dviejų salių galima padaryti vieną didelę, talpinančią apie 50 žmonių.
Taip pat įrengti 3 tylos kambariai, be to, palikta erdvės įrengti dar kelis, jei bus poreikis. Darbuotojų prašymu, įrengta didelė 30 kv. m ploto virtuvė.
Bendrovė pasistengė maksimaliai sumažinti popierinių dokumentų kaupimą ir naudojimą – stengtasi palikti nedaug spintų ir spintelių. D.Dargio teigimu, ateityje bus stengiamasi jų sumažinti dar labiau, o dokumentus saugoti ir naudoti virtualioje erdvėje.
D.Dargis pasakojo, kad naujasis biuras, nors jame įsikūrę dar neilgai, pasiteisino ne tik darbo kokybės prasme – jis padėjo pasirašyti naujas nuomos sutartis su potencialiais nuomininkais.
„Prisižiūrėję naujų biurų pastatų ir jų interjerų, niekas netiki, kad sename biure gali būti gerai. Šis biuras, manau, veikia kaip pardavimų priemonė – po vizitų klientai su mumis pasirašo nuomos sutartis kartu prašydami įrengti ir jų patalpas“, – kalbėjo jis.