2022 10 22

„Yakisugi“, „​​​​​​​Wabisabi“, „​​​​​​​Shoji“ – burtažodžiai, padėję sukurti Rytų įkvėptą harmoniją privačiame name Pavilnyje

Atėjusios transformuoti privatų namą, kurio interjeras tuo metu šeimininkams nepatiko, „Very Good Architecture Company“ atstovės Aya Voišnis ir Raminta Vitkūnė prikėlė jį naujam gyvenimui, pasitelkę keletą galbūt mažai kam žinomų burtažodžių: „Yakisugi“, „​​​​​​​Wabisabi“, „​​​​​​​Shoji“. Ir namas kaip mat virto jaukiais namais, įkvėptais Rytų estetikos.
Pavilnyje esantis namas
Pavilnyje esantis namas / Antano Štrimaičio nuotr.

Trys burtažodžiai

„Kiek neįprasta situacija – atėjome į ne per seniausiai įrengtus namus, kurie jų gyventojams buvo nejaukūs, svetimi. Mums keliama užduotis – sukurti jaukius namus jaunai šeimai gyvenančiai netoliese Pavilnių regioninio parko – įspūdingo reljefo ir gamtinio karkaso Vilniaus dalyje“, – sako „Very Good Architecture Company“ atstovės Aya Voišnis ir Raminta Vitkūnė.

Pasak kūrėjų, nors jaukumą kiekvienas supranta skirtingai, tačiau pokalbis su namo šeimininkais padėjo išsigryninti pagrindines kryptis, kuriomis joms vertėtų žengti, kuriant namų interjerą.

Tad bandant įpūsti jaukumo dviejų aukštų privačiam namui, pasitelktas ir tradicinis japonų medžio apdorojimo ir išsaugojimo medodas – Yakisugi, ir Wabisabi – tradicinė japonų meno estetikos samprata.

Be to, interjere vietą rado ir Shoji – specialus popierius, naudojamas sienų, pertvarų ir stumdomų durų dizaine tradicinėje ir modernioje Rytų šalių architektūroje.

Antano Štrimaičio nuotr./Pavilnyje esantis namas
Antano Štrimaičio nuotr./Pavilnyje esantis namas

Visa tai harmoningai sugulė 110 kv .m. būste, kuriame telpa trys miegamieji kambariai, darbo kambarys, du vonios kambariai, holas ir drabužinė.

Virtualiai pasižvalgykite po jį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis