Antra vieta ir galimybė projektuoti objektą atiteko Latvijos architektų įmonei „Outofbox“ ir Danų „PLH Arkitekter A/S“, kuri projektą rengė kartu su „COWI“ Jos taip pat gaus 45 tūkst. eurų vertės premijas.
Dabar geležinkelių kompanija „Eiropas Dzelzcela Linijas“ tęs derybas su abiem kompanijomis ir tuomet bus nuspręsta, kuris projektas bus įgyvendintas.
Šių metų birželį kompanija „Eiropas Dzelcela Linija“ paskelbė tarptautinį konkursą, kurio dalyviai turėjo parengti projektą Rygos tiltui per Dauguvos upę ir traukinių stočiai. Konkurso sprendžiama teritorija apima apie 14 ha plotą pačiame Rygos centre, o iš viso nagrinėjama – apie 59 ha teritorija.
Konkurso dalyviai projektiniam pasiūlymui parengti turėjo 4 mėnesius. Iš viso konkursui buvo pateikta 15 projektų.
Tiesa, architektūrinis konkursas kėlė daug aistrų architektų bendruomenėje dėl šių grandiozinių planų įgyvendinimo realumo.
Rekonstrukciją planuojama pradėti 2022 metais. Jos metu bus įrengta „europinio“ standarto geležinkelio vėžė, perstatyta ir išplėsta geležinkelio stotis, įrengtas multimodalinis transporto mazgas, pastatytas naujas geležinkelio bei pėsčiųjų tiltas per Dauguvos upę.
Mišrioje konkurso vertinimo komisijoje dalyvavo vietos bei Vokietijos ir Didžiosios Britanijos specialistai. Iš viso prizinis fondas siekė 150 tūkst. eurų.