Kauno regiono prekybos miestelis „Urmas“ pasikeis neatpažįstamai: į rekonstrukciją investuos 20 milijonų eurų

​​​​​​​Didžiausias Kauno regiono prekybos miestelis „Urmas“ pradeda naujos koncepcijos įgyvendinimą. Pokyčiams ketverių metų laikotarpyje bus skirta net 20 milijonų eurų.
Karantino metu veikiantis prekybos miestelis „Urmas“
Prekybos miestelis „Urmas“ / Prekybos miestelio „Urmas“ nuotr.

„Gyvenimas nestovi vietoje. Rinka per pastaruosius dešimt metų gerokai pasikeitė, prekybos centrai gerokai atsinaujino ir sustiprėjo. Vyriausybės sprendimai daro įtaką mažųjų prekybininkų veiklai, todėl kartu su nekilnojamojo turto ekspertais parengėme naują prekybos miestelio koncepciją ir pradėsime ją įgyvendinti. Tikslas – tapti šiuolaikiniu Kauno apskrities prekybos ir laisvalaikio centru“, – sako „Urmo“ valdytoja Daiva Dankšienė.

Prekybos miestelio „Urmas“ plėtros direktorius Kęstutis Isakas papasakojo, kad ateityje visos galerijos bus segmentuotos.

Vakarinėje galerijoje įsikurs išparduotuvių centras „Outlet city“, kuriame veiks tarptautinių prekės ženklų parduotuvės bei bus prekiaujama drabužiais, avalyne, galanterija ir aksesuarais bei papuošalais.

Raudonajame pasaže planuojama didžiausia Lietuvoje kavinių ir restoranėlių aikštė (food court), medicinos paslaugų, tyrimų ir vakcinacijos centras, vaistinės, paslaugų alėja, grožio paslaugų salonai, kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės bei keli restoranai su terasomis.

Rytinė galerija taps maisto prekių ir namų apyvokos prekių prekybos centru. Jame dirbs TOP-3 Lietuvos mažmeninės prekybos tinklo hypermarketas, gyvūnų prekių centras su veterinarine vaistine ir klinika bei kirpykla, knygų ir kanceliarinių prekių bazė, tarptautinių prekės ženklų namų apyvokos prekių ir buitinės chemijos parduotuvės.

Geltona galerija bus skirta pramogų ir laisvalaikio sektoriui. Be to, prekybos miestelio teritorijoje bus statomas naujas statybinių medžiagų prekybos centras, kuriame įsikurs ne tik TOP-3 šios srities mažmeninės prekybos tinklas, bet ir prekybininkai, prekiaujantys interjero prekėmis bei apdailos medžiagomis. Planuojama išsaugoti ir maisto prekių smulkaus urmo prekybos zoną.

„Viena iš svarbiausių užduočių – pratęsti prekybos miestelio darbo laiką. Dabar dauguma prekybininkų dirba iki 16-17 valandos, todėl darbo dienomis neišnaudojamas vakarinio pirkėjų srauto potencialas. Nuo gruodžio mėnesio prekybos miestelio darbo laikas bus pratęstas iki 20 valandos. Pradėjus dirbti maisto prekių hypermarketui ir laisvalaikio sektoriui, jis pailgės iki 23-24 valandos. Pagrindinis prekybos miestelio darbo laikas bus nuo 10 iki 21 valandos, maisto prekių – nuo 7 iki 22 valandos, pramogos ir kai kurie restoranai aptarnaus lankytojus iki 24 valandos“, – teigia „Urmo“ valdytoja D.Dankšienė.

Plėtros direktorius K.Isakas informavo, kad „Urmo“ nuomos vadybininkų komanda kartu su nekilnojamojo turto konsultantais pradėjo naujos koncepcijos įgyvendinimą.

„Nemažą dalį prekybininkų, šiuo metu dirbančių prekybos miestelyje, planuojama išsaugoti, tačiau jiems teks atnaujinti parduotuves ir pagerinti jų interjero sprendimus. Viskas daroma dėl pirkėjų patogumo“, – teigė K.Isakas.

Prekybos miestelis „Urmas“ Kaune veikia nuo 1992 metų. Bendras jo teritorijos plotas siekia beveik 19 hektarų, prekybinis – apie 80 tūkstančių kvadratinių metrų. Prekybos miestelyje įsikūrusios daugiau nei 2000 parduotuvių, taip pat teikiamos įvairios paslaugos, veikia restoranai ir kavinės, veikia didžiausias Lietuvoje maisto turgus po stogu, vaisių ir daržovių naktinis turgus bei bagažinių turgus.

Vidutinis lankytojų srautas per dieną „Urme“ siekia daugiau kaip 25 tūkstančius žmonių. „Urmo“ lankytojų klientų patogumui įrengta net 3000 automobilių parkavimo vietų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis