Panevėžyje iškils 14 mln. eurų vertės prekybos parkas: pamatykite, kaip atrodys

NT plėtros bendrovė „Homa Group“ buvusio Panevėžio mėsos kombinato teritorijoje Smėlynės g. 85 ketvirtadienį oficialiai pradės beveik 9000 kv. m ploto prekybos parko „TOWER“ statybas. Kompanija jau yra susitarusi dėl didesnės dalies ploto nuomos, o 14 mln. Eur vertės projektą planuojama atidaryti kitą vasarą, rašoma „Homa Group“ pranešime spaudai.
Tower vizualizacija
Tower vizualizacija / Bendrovės nuotr.

Ketvirtadienį Panevėžyje vyks oficialią statybų pradžią žyminti kapsulės ateities kartoms įkasimo ceremonija, kurioje dalyvaus miesto meras, savivaldos, bendruomenių atstovai bei projekto partneriai.

„TOWER“ prekybos miestelis Panevėžyje išsiskirs europietiška komercijos koncepcija: kiekviena parduotuvė turės nuosavą įėjimą iš lauko. Tai reiškia, kad prekybos parko viduje nebus bendrų erdvių, tačiau lankytojai galės automobilį pastatyti prie pat juos dominančios parduotuvės.

Bendrovės nuotr./Tower vizualizacija
Bendrovės nuotr./Tower vizualizacija

Komplekso plėtra bus vykdoma etapais: didysis 7000 kv. m pastatas šiaurinėje sklypo dalyje bus išplėtotas per artimiausius metus, o pietinis 1900 kv. m prekybinis-administracinis objektas palei S. Kerbedžio gatvę bus pradėtas vėliau.

„Homa Group“ jau yra susitarusi dėl didesnės dalies projekto ploto nuomos. Jau kitąmet „TOWER“ įsikurs gyventojams puikiai pažįstami mažmeninės prekybos, aprangos ir avalynės, kosmetikos ir prekių gyvūnams vardai, taip pat sporto klubas ir sodo reikmenų parduotuvė.

Pasak „Homa Group“ vadovės Jurgitos Kveselaitės, kelis dešimtmečius apleista buvusio mėsos kombinato teritorija jau netrukus bus sugrąžinta Panevėžio centrinių ir šiaurinių dalių gyventojų bendruomenėms bei visam miestui.

Bendrovės nuotr./Tower vizualizacija
Bendrovės nuotr./Tower vizualizacija

„Tūkstančiai panevėžiečių beveik prieš šimtą metų čia pastatytoje gamykloje ne tik dirbo, bet ir mezgė ryšius, pramogavo, rengė šventes, muzikavo. Savo metu mėsos kombinatas buvo viena didžiausių miesto įmonių ir iki šiol yra svarbi panevėžiečių identiteto dalis. Džiaugiamės, kad šią miestui svarbią teritoriją galėsime neatpažįstamai pakeisti ir pritaikyti naujos kartos laisvalaikiui: prekybai, paslaugoms, sportui ir atokvėpiui“, – sako J.Kveselaitė.

Prekybos parko pavadinimą padiktavo nuo buvusio mėsos kombinato laikų išlikęs panevėžiečiams puikiai pažįstamas vandens bokštas, tapsiantis „TOWER“ vizitine kortele. Jo prieigas „Homa Group“ pavers poilsio zona, kurioje malonią aplinką atokvėpiui ar laisvalaikiui kurs išliksianti bei sutvarkyta ąžuolų ir liepų giraitė. Pats vandens bokštas ateityje, tariantis su vietos bendruomenėmis, galėtų būti pritaikytas naujai veiklai ir tapti dar vienu traukos tašku.

Bendrovės nuotr./Tower vizualizacija
Bendrovės nuotr./Tower vizualizacija

Didieji Aukštaitijos sostinės prekybos centrai yra miesto vakaruose ir atokiau centro, todėl „TOWER“ sukurs trūkstamą pasiūlą greta aktyviausios šiaurinio Panevėžio sankryžos. Naujasis prekybos parkas vystomas Smėlynės ir Kerbedžio gatvių sankirtoje į šiaurę nuo Panevėžio centro – viename intensyviausių miesto transporto taškų. Gretimame sklype jau kurį laiką veikia „Norfa XL“, o kitapus gatvės – ir „Maxima“ bei „LIDL“ prekybos centrai. Komerciniame miestelyje numatoma daugiau kaip 250 vietų automobiliams, įskaitant apie 30 elektromobilių įkrovimo taškų. Ant pastato stogo suprojektuota beveik megavato galios saulės jėgainė.

Buvusio mėsos kombinato teritorijos dalis pastatų buvo nugriauti dar praėjusį dešimtmetį. Dabar numatoma griauti vienintelį likusį trijų aukštų administracinį kombinato pastatą.

„TOWER“ projektą parengė studija „313 architects“. Finansiniu projekto partneriu tapo „Bigbank“ AS filialas, statybų generaliniu rangovu pasirinkta UAB „Baltijos plienas“, o patalpų nuomos partnere – UAB „Crealty Advisors“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų