Nors visi studijos įgyvendinti projektai labai skirtingi, savitas kūrybinis bruožas visada išlieka. Šiuosyk salono pavadinimas pats diktavo interjero viziją. Ją užsakovai visiškai patikėjo dizaineriams. Pagal pirminę idėją buvo norėta naudoti daugiau arkinės architektūros, tačiau, pasak kūrėjų, užsakovai pasirinko tiesių linijų dizainą. Kūrybiškumas bei tikslumas buvo pasitelkti visur: nuo techninių brėžinių iki baldų, šviestuvų dizaino, kiekvienos detalės bei žalumos dekoravimo.
Itin stipri asociacija su natūralumu – esminis šio projekto bruožas. Buvo stengtasi naudoti kuo daugiau natūralių medžiagų. Tvarumas, praktiškumas, ergonomika ir estetika tapo dizaino idėjos pamatu.
Norėta išsaugoti patalpos aukštį bei faktūrą. Likęs statybinis betonas nebuvo itin dailiai užteptas, todėl dizaineriai nusprendė nudažyti lubas juoda spalva. Pastarąja buvo dekoruojami ir elektros instaliacijos laidai. Juodas metalas naudojamas lentynų konstrukcijose, o juoda faktūrine plokšte bei natūralaus ąžuolo spalvos lukštu apdailintas fasadas.
Solidumo suteikia brushed rose gold dekoras, padalytas blokų principu. Mikrocementas pasitelktas prekystalio, salelių, kurios taip pat labai kruopščiai kantuotos brushed rose gold dekoru, kolonos su kriaukle bei sienos, skiriančios prekybinę salę nuo personalo patalpų, puošybai. Siekiant sušvelninti griežtas lentynų linijas, salelės, dalis baldų projektuotos suapvalinant kampus. Salono vitrinai pritaikyta išsikišusi, langą iš vidaus įrėminanti briaunota plokštė su metalo palange suteikia švarumo ir estetikos įspūdį.
Visų erdvių išskaidymas taip pat tapo organišku procesu. Pradžioje užsakovams buvo kilusi mintis daryti atskirą mokymų salę, bet noras skirti kuo daugiau erdvės pačiai parduotuvei nugalėjo. Užuolaida atskiria personalui skirtą sandėliavimo patalpą, nedidelio biuro principu įrengtos darbo vietos, nedidelė virtuvėlė ir sanitarinis mazgas. Apskritai erdvės išdėliotos labai kompaktiškai ir racionaliai.
Anot dizainerių, keletą vietų teko „apžaisti“, nes patalpos plane buvo dvi kolonos, tad tarp jų atsirado vientisumo įspūdį sukurianti kriauklė su lentynomis. Be to, taip buvo puikiai išnaudota „nepatogi“ vieta. Taip pat vienoje vietoje jau buvo nuleistos stačiakampio formos lubos, todėl kilo sumanymas padaryti taip, kad baldas tarsi užsilenktų į lubas ir nereikalingas stačiakampis lubose išnyktų. Ši žaisminga zona skirta poilsiui ir pokalbiams, o kita, virš prekystalio, atkartoja lubų ir baldų sąjungos stilistiką.
Dizaineriai daug dirbo ties baldų projektavimu, norėdami išnaudoti kiekvieną centimetrą salono produkcijai išdėstyti. Studijos partneris – nestandartinių baldų gamintojas „Juodas taškas“ įgyvendino visus sumanymus ir net specialiai pagamino šviestuvą su pagaliukais. Sietynas tapo išskirtiniu parduotuvės ženklu. Tai – lyg kvapniosios lazdelės, išlendančios iš originalaus dizaino medžio masyvo dangtelio, apverstos žemyn galva. Įdomu tai, kad ši nestandartinė idėja Jurgą aplankė naktį!
Bedirbant gimė mintis apie šviečiančias saleles: stalviršiuose panaudotas tamsintas stiklas. Per jį sklinda šviesa, apšviečianti išdėliotą produkciją. Dar vienas originalus sumanymas – baltos grindys. Pagal pirminę viziją grindys turėjo būti formuojamos iš mikrocemento, tačiau užsakovai pageidavo epoksido.
Kitas ypač svarbus aspektas, kuriant parduotuvės interjerą, – apšvietimas. Apšvietimo instaliacijos interjerą nuostabiai atskleidžia per atskirų lentynų, salelių, lubų zonas. Dienos metu kai kurias dalis galima išjungti, o vakarėjant – viską sujungti. LED apšvietimu išryškinti ir dekoratyviniai augalai: jie apsiviję aplink juodo metalo stulpus. Pastarieji nuo grindų iki lubų apšviesta žaluma puošia abi kolonų puses, o du, esantys vitrinoje, – jungia palanges su lubomis toje vietoje, kur baigiasi lentyna. Šiuo elementu yra uždengiama baldo dalis iš lauko pusės. Norėjosi, kad iš lauko matytųsi pati parduotuvė su neapkrauta, žaluma pagyvinta vitrina.
Apskritai šis projektas tęsėsi pusmetį. Atsižvelgiant į šiandienines galimybes, tai itin trumpas laikas. Paklausti apie rezultatą, Jurga su Luku sakosi esą išties patenkinti, kad įgyvendino projektą beveik tokį, kokį įsivaizdavo nuo pat pradžių. Už tokį didelį pasitikėjimą jie ypač dėkingi prie sėkmingo salono atidarymo prisidėjusiam užsakovui, partnerei UAB „Trukmė“, kuri atidavė visas jėgas ir gelbėjo sudėtingiausiose situacijose, bei kitiems labai operatyviai nestandartinius sumanymus įgyvendinusiems partneriams. Pasak dizainerių, nuoširdi partnerystė atneša geriausius rezultatus!