Neįtikėtina: Vilniaus senamiestyje – savaitė be vandens, nes nežinia kur užšalo vamzdžiai

Vilnietė Akvilė Brazytė su 15min pasidalijo savo neįtikėtina patirtimi. Ji visą savaitę priversta gyventi be vandens ir nesulaukia namo administratoriaus paaiškinimų. Tuo tarpu namą administruojanti bendrovė „Civinity Namai“ tikina, kad vandens nėra dėl to, jog užšalo vamzdžiai, bet neaišku – kur.
Kauniečiai kenčia vandens trūkumą
Vanduo gyventojams. Asociatyvinė nuotr. / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Vandens nėra šešias paras

A.Brazytė rašo, kad galbūt ne itin dažnai, bet dauguma daugiabučių gyventojų anksčiau ar vėliau susiduria su kažkokiomis problemomis savo name – kartais dingsta vanduo, kartais dingsta elektra, per retai išvežamos šiukšlės, laiptinė netvarkinga – pasitaiko visko.

„Ir tam turime pagalbininkus – administratorius, kurie turėtų užtikrinti, kad gyventojų problemos būtų išspręstos greitai ir kokybiškai. Už šią paslaugą kiekvieno būsto savininkas susimoka, tad atrodo, kad nėra naivu tikėtis normalios komunikacijos ir užtikrinimo, kad kiekviename name veiktų patys elementariausi patogumai“, – teigia ji.

Tačiau, pasak jos, viename Vilniaus Senamiestyje esančiame name vandens nėra jau nuo sekmadienio – šešias dienas paras.

„Šį namą administruoja „Civinity“, kurie užsiima tokia veikla keliuose Lietuvos miestuose. Turbūt niekas negalėtų paprieštarauti, kad gyvenimas XXI amžiuje neįsivaizduojamas be vandentiekio, ypatingai – kai gyveni sostinės centre. Bet „Civinity“ tai neatrodo nei didelė, nei prioritetinė problema – pirmą parą po vandens dingimo su jais net nebuvo įmanoma susisiekti, nors tvirtinama, kad avarinė tarnyba dirba visą parą septynias dienas per savaitę, o kai galiausiai pavyko susisiekti, kasdien buvo meluojama, kad jau šiandien, o blogiausiu atveju rytoj situacija bus sutvarkyta.

Pasikalbėjome su kaimynais – panašu, kad visiems pasakojami skirtingi melai, o situacija nėra sprendžiama. Penkias dienas gyventi be vandens Vilniaus centre atrodo labai keista. Man, jaunai ir sveikai moteriai, gyvenančiai vienai ir dirbančiai iš namų, ši situacija kelia labai didelį diskomfortą, tačiau sunku net įsivaizduoti, kaip turėtų jaustis tie, kurie kiekvieną dieną turi reprezentatyviai atrodyti darbe, tie, kurie augina mažus vaikus, tie, kurie nesinaudoja prekių pristatymo paslaugomis, tie, kurie serga ar turi negalią, tie, kurie kuria verslą šiame name – o tokių yra“, – rašo A.Brazytė.

Toliau ji išdėsto chronologiją, kas vyko padieniui. Pateikiame A.Brazytės pasakojimą.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Vilniaus senamiestis
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Vilniaus senamiestis

SEKMADIENIS, SAUSIO 7 D.

Atsibudus pamačiau, jog nėra vandens, iškart bandžiau skambinti „Civinity“. Tačiau pusantros valandos pralaukusi, kad būčiau sujungta su konsultantu, pasidaviau. Prisiskambinti bandžiau ir vakare, tačiau vėlgi, dvidešimties minučių sujungimui neužteko.

PIRMADIENIS, SAUSIO 8 D.

Atsibudus pirmadienį vandens vis dar nėra, prisiskambinti taip pat vis dar nepavyksta. Galiausiai, jau popiet, sulaukiu skambučio iš „Civinity“ – konsultantė sako, kad „Civinity“ yra gavę skundų, meistrai jau vietoje, aiškinasi, kokia problema ir kiek laiko užtruks ją pataisyti. Žada, kad šiandien, o blogiausiu atveju rytoj jau tikrai atsiras vanduo. Deja, bet pirmadienio vakarui atėjus vandens vis dar nėra. Šįkart avarinė tarnyba jau atsiliepia, tačiau kalba taip, tarsi apie problemą niekas nebūtų pranešęs. Pažada išsiaiškinti ir perskambinti, tačiau to nepadaro.

ANTRADIENIS, SAUSIO 9 D.

Antradienį ryte vandens ir toliau nėra, prisiskambinti „Civinity“ irgi nepavyksta. Už kiek laiko perskambina konsultantė ir skundžiasi savo darbo krūviu, bet negali nieko pasakyti apie situaciją dėl vandens. Pažadėjusi perskambinti šįkart nedingsta – po kiek laiko informuoja, jog tvarkymas jau pradėtas, bet dar nebaigtas, o vandens tiekimas turėtų būti atnaujintas jau šiandien, blogiausiu atveju – rytoj. Kažkur tai jau girdėjome. Antradienį vakare vandens vis dar nėra, ir vėl pavyksta prisiskambinti avarinei tarnybai. Ir vėl jie kalba taip, lyg nebūtų girdėję apie šią problemą – žada, kad už poros valandų atsiųs meistrus, o detales išsiaiškins ir perskambins man. Skambučio eilinį kartą nesulaukiu, meistrai, panašu, irgi neatvyksta, nes miegoti einu taip ir nesulaukusi vandens.

TREČIADIENIS, SAUSIO 10 D.

Ateina trečiadienis – vandens vis dar nėra. Apie pietus vėl skambinu, atsiliepti užtrunka ilgiau nei pusvalandį. Atsiliepusi konsultantė tvirtina, kad darbai vyksta, tačiau nežino, kokie, taip pat nežino, kiek jie truks, bet gaunu patikinimą, kad vėliausiai vandenį turėsime kitą dieną 17 valandą. Pasiūlo perduoti mano kontaktus vadybininkei, kad ši susisiektų ir paaiškintų detales.

Taip pat informuoja, kad gyventojams bus atvežta vandens – gražus gestas, tik trimis dienomis pavėluotas, o dar labiau juokina tai, jog vanduo sukrautas rakinamoje laiptinėje, kurios kodą turime atspėti patys.

Taip pat informuoja, kad gyventojams bus atvežta vandens – gražus gestas, tik trimis dienomis pavėluotas, o dar labiau juokina tai, jog vanduo sukrautas rakinamoje laiptinėje, kurios kodą turime atspėti patys. Trečiadienį jau kreipėmės ir į Vilniaus miesto savivaldybę, kuri savo ruožtu paragino „Civinity“ atsakyti į gyventojų skundus ir klausimus.

KETVIRTADIENIS, SAUSIO 11 D.

Ketvirtadienį pagaliau gauname laišką su informacija apie gedimą: „šalto vandens magistralinio vamzdyno atkarpa užšalusi, fiksuojami vamzdyno įtrūkimai“, laiške nurodoma, kad gedimas bus pataisytas iki sausio 11 dienos (šiandienos) 17 valandos bei gyventojams kainuos apie 2000 eurų.

Ketvirtadienį pagaliau gauname laišką su informacija apie gedimą: „šalto vandens magistralinio vamzdyno atkarpa užšalusi, fiksuojami vamzdyno įtrūkimai“

Sulaukiu ir vadybininkės skambučio, kuri patikina, kad šįkart jau tikrai nemeluoja dėl vandens tiekimo atnaujinimo. Tačiau atėjus 17 valandai vandens ir toliau nėra, todėl 17:10 vėl skambinu vadybininkei, kuri atrodo itin nustebinta nepasitenkinimu, nors žadėjo, kad situacija bus išspręsta iki 17 valandos, ne vėliau. Po dvidešimties minučių ji vėl perskambina ir tvirtina, kad meistrai darbą jau pabaigė ir vandenį turėtume turėti, tačiau aiškinsis ir toliau. Pažada vėl perskambinti, tačiau to nepadaro.

PENKTADIENIS, SAUSIO 12 D.

Penktadienį ryte vadybininkė ir toliau neskambina, tad skambinu jai pati – skambutį atmeta ir parašo žinutę, kad perskambins. Galiausiai sulaukiu skambučio jau su konkretesne informacija apie gedimą – name yra nešildomos komercinės patalpos, kuriose esančiuose vamzdžiuose užšalo vanduo, tikimasi šiandien pataisyti.

Apie 15 valandą dienos vanduo trumpam atsiranda, tačiau ši šventė netrunka ilgai – po minutėlės jo vėl nėra. Tad kol ir toliau gyvename be vandens, belieka tikėtis geriausio.

Pasiteiravus, ar darbai vyks ir savaitgalį, vėl laukiu perskambinimo, nes tokios informacijos vadybininkė neturi. Galiausiai gaunu patikinimą, kad šiandien bus dirbama tol, kol išspręs problemą, tačiau jokių garantijų negaunu. „Civinity“ taip pat informuoja, jog 16 valandą vyks susitikimas su gyventojais, tačiau net paprastos informacijos kokybiškai pateikti nesugeba – susitikimo vietos nenurodo tol, kol nėra informuoti apie eilinę klaidą. Apie 15 valandą dienos vanduo trumpam atsiranda, tačiau ši šventė netrunka ilgai – po minutėlės jo vėl nėra. Tad kol ir toliau gyvename be vandens, belieka tikėtis geriausio – kad bus mažiau meluojama ir iš tiesų dirbama, o „Civinity“ padarys išvadas ir ateityje bent atsilieps į skambučius.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./"Civinity"
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./"Civinity"

„Civinity Namai“: neranda, kur užsalę vamzdžiai, tad tiesia laikiną vamzdyną

Namą administruojanti bendrovė „Civinity Namai“ pripažįsta problemą ir atsiprašo A.Brazytės dėl susidariusios situacijos ir kylančių nepatogumų.

„Nustatėme, kad vanduo užšalo dėl buvusios labai žemos lauko temperatūros ir nešildomų, jūsų daugiabutyje esančių, komercinių patalpų. Vandens tiekimo atstatyti taip greitai, kaip tikėjomės, nepavyksta, nes nėra aiški konkreti užšalusių vamzdžių vieta.

Iki šios dienos esame pakeitę magistralinį vandentiekio vamzdį, šiuo metu tiesiame daugiasluoksnį laikiną vamzdyną tam, kad turėtumėte vandenį nelaukiant, kada vamzdynas atšils.

Iki šios dienos esame pakeitę magistralinį vandentiekio vamzdį, šiuo metu tiesiame daugiasluoksnį laikiną vamzdyną tam, kad turėtumėte vandenį nelaukiant, kada vamzdynas atšils. Mūsų darbuotojai intensyviai vykdo darbus ir šiandien, jeigu reikės, juos tęs ir po darbo valandų. Naujausią turimą informaciją pateiksime gyvai šiandien susirinkimo metu, apie kurį informavome gyventojus el. paštu ir SMS žinutėmis. Dedame visas pastangas, kad gautumėte visą reikiamą informaciją, o vandens tiekimas būtų kuo įmanoma greičiau atstatytas“, – rašo bendrovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų