16 mln. eurų pajamų pernai gavusi „Panorama“: padėtis neapibrėžta

Vilniaus prekybos centro „Panorama“ valdytoja, to paties pavadinimo bendrovė, pernai apyvartą padidinusi 8 proc. iki 16,57 mln. eurų, šiemet dėl neapibrėžtos situacijos rinkoje teigia kol kas negalinti prognozuoti šių bei kitų metų rezultatų.
Prekybos centras „Panorama“
Prekybos centras „Panorama“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„COVID-19 (...) poveikis bendrovės ateities plėtros perspektyvoms ir finansinei veiklai daugiausiai priklausys nuo to, kiek laiko bus taikomos verslą ribojančios priemonės, ir nuo paramos priemonių, kurias taikys Vyriausybė. Šiuo metu situacija yra labai neapibrėžta ir sunku tinkamai įvertinti prieš virusą nukreiptų priemonių poveikį finansiniams rezultatams ateinančiais laikotarpiais“, – rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

„Panorama“ skelbė 2019 metais atnaujinusi 29 proc. centro nuomojamo ploto arba 13,7 tūkst. kv. metrų, o šiemet pokyčių neplanuojanti. Pernai centre įsikūrė 10 naujų ir atsinaujino 18 nuomininkų.

Pasak ataskaitos, beveik visas pajamas (16,46 mln. eurų) įmonė gavo iš paslaugų, dar 104,6 tūkst. eurų – iš kitų paslaugų pagal nuomos sutartis. Bendrovės pardavimo savikaina per metus mažėjo 13,67 proc. iki 3,78 mln. eurų

„Panorama LT“ pernai uždirbo 12,79 mln. eurų bendrojo pelno, o įvertinus beveik 18 mln. eurų pajamų iš investicinio turto vertės padidėjimo, grynasis pelnas 2019-aisiais siekė beveik 24,24 mln. eurų.

Bendrovė taip pat atitinkamai pakoregavo 2018-ųjų rezultatus, kai pajamos iš investicinio turto vertės padidėjimo siekė 18 mln. eurų, o grynasis pelnas pakoreguotas iš 5,8 mln. eurų iki 22,64 mln. eurų. 2019 metų pabaigoje „Panorama LT“ buvo sukaupusi beveik 106,6 mln. eurų nepaskirstyto pelno.

2019 metais įmonėje vidutiniškai dirbo 11 darbuotojų.

Bendrovės akcijos priklauso Estijos kompanijoms „Kapitel“ ir „Tristafan“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis