„AccorHotels“ valdytojas Lietuvai pristato naują viešbučių prekės ženklą

„Orbis“ pristato Rytų Europos rinkai, taip pat ir Lietuvai, naują apartamentų viešbučių prekės ženklą – „Aparthotels Adagio“. Tačiau kada ir kur pirmasis viešbutis atvers duris, dar neaišku.
Vilniaus dangoraižiai
Vilniaus dangoraižiai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pagrindinė licencinė sutartis su „Adagio SAS“ suteikia „Orbis“ teisę aštuoniose Rytų Europos valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Rumunijoje ir Serbijoje – steigti viešbučius šiais prekių ženklų pavadinimais: „Adagio“, „Adagio Access“ bei „Adagio Premium“.

Pagrindinė franšizės sutartis, sudaryta 15 metų su galimybe pratęsti dar 5 metų laikotarpiams, leidžia „Orbis“ naudotis visomis paslaugomis, praktine patirtimi ir kita „Adagio SAS“ parama, skiriama „Adagio“ prekių ženklams.

„Adagio“ yra geriausias variantas tiems, kuriems patinka apsistoti apartamentuose, o tuo pačiu – naudotis viešbučio paslaugomis. „Adagio“ yra stiprus prekės ženklas, siūlantis gyvenamąją erdvę, o ne tik viešbučio kambarį. Tai puikus sprendimas vidutinės trukmės ir ilgoms viešnagėms, nes užtikrina privatumą, savarankiškumą ir lankstumą. Turėdami „Orbis“ portfelyje tokį sėkmingą ir ilgai Rytų Europoje lauktą prekės ženklą, mes galime galvoti apie naujus plėtros horizontus“, – sako „Orbis S.A.“ vykdomasis direktorius ir valdybos pirmininkas Gilles Clavie.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis