Apžvalga: liepą didmiesčiuose butų parduota mažiau, kainos didėjo

Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje liepą, palyginti su birželio mėnesiu, butų pardavimai Lietuvoje sumenko, o jų kainos didmiesčiuose nemažėjo, rodo Registrų centro, skelbimų portalų bei analitikų duomenys.
Vilnius
Vilnius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Registrų centro duomenimis, liepą Lietuvoje parduotų daugiabučių butų skaičius sumažėjo 3,5 proc. iki 2962, o per metus – 16,9 procento.

Vilniuje birželį parduota 910 butų – 5,6 proc. mažiau nei birželį ir 22,4 proc. mažiau nei 2021 metų liepos mėnesį. Kaune parduoti 379 butai – atitinkamai 11 proc. ir 17,8 proc. mažiau, Klaipėdoje – 255 butai, arba 14,7 proc. ir 29,4 proc. mažiau.

Parduodamų butų kainos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje liepą padidėjo, o didžiausias augimas fiksuotas sostinėje, rodo nekilnojamojo turto bendrovės „Ober-Haus“ duomenys.

Vilniuje per mėnesį kainos augo 3,2 proc. iki vidutiniškai 2381 euro už kv. metrą, o bendras metinis augimas čia buvo 25,2 proc., Kaune – atitinkamai 1,8 proc. ir 20,9 proc. vidutiniškai iki 1615 eurų, Klaipėdoje – atitinkamai 2,1 proc. ir 16,7 proc. iki vidutiniškai 1527 eurų.

Skelbimuose prašoma butų pardavimo kaina Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje liepą augo, visuose miestuose fiksuotas ir metinis kainų augimas, skelbia portalas Aruodas.lt.

Liepą Vilniuje vidutinė prašoma butų kaina augo 2,3 proc. ir siekė 3237 eurus, per metus ji padidėjo 28 pros., Kaune – atitinkamai 0,3 ir 26 proc. iki 1962 eurų, Klaipėdoje – atitinkamai 4 ir 25 proc. iki 1787 eurų.

Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje plėtotojai liepą susitarė dėl 151 naujo būsto (įskaitant butus, apartamentus, loftus ir kotedžus) pardavimo – 46,1 proc. mažiau nei birželį. Dar 33 anksčiau sudaryti susitarimai buvo nutraukti, kai birželį buvo fiksuoti 34 nutraukimai, skaičiuoja nekilnojamojo turto paslaugų bendrovė „Inreal“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis