„Rezidor”, priklausanti „Carlson Rezidor Hotel Group”, paskelbė apie naujos koncepcijos viešbučio – „Radisson RED” – atidarymą.
Naująją pasaulinio viešbučių tinklo koncepciją įkvėpė tūkstantmečio kartai būdinga stilistika ir mąstymo būdas. Į akis krinta išraiškingi dizaino sprendimai, kuriuose atsispindi šiuolaikinio meno, muzikos ir mados stilistika.
„Mes nepaprastai didžiuojamės atidarydami pirmąjį „Radisson RED” viešbutį būtent Briuselyje. Europos sostinės aistra madai, muzikai ir menui įkvėpė naująją koncepciją, ir tai yra aiškus mūsų pasitikėjimo ir įsipareigojimo šiam miestui ženklas. Visa „Radisson RED” komanda nekantrauja pademonstruoti visiškai naują gyvenimo viešbutyje patirtį,“ – pranešime cituojamas Ericas de Neefas, „Rezidor Group” rinkodaros vadovas.
Naujasis viešbučio prekės ženklas bus patrauklus tūkstantmečio kartos keliautojams: jie aktyviai naudojasi technologijomis, gyvena su internetu ir mobiliuoju telefonu. Jie tiesiog nesupranta, kodėl kai kurie viešbučiai ima papildomą mokestį už galimybę naudotis sparčiuoju internetu.