„Audimas“ atidaro pagrindinę parduotuvę sostinės „Akropolyje“

Aktyvaus laisvalaikio prekės ženklas „Audimas“ Vilniaus prekybos centre „Akropolis“ atidaro naujos koncepcijos 226 m2 parduotuvę, kuri taps pagrindine (angl. flagship) įmonės parduotuve šalyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Audimas“ atidaro pagrindinę parduotuvę „Akropolyje“
„Audimas“ atidaro pagrindinę parduotuvę „Akropolyje“ / „Audimo“ nuotr.

UAB „Audimas Brand” direktorius Hardy Schulz tikina, kad prekės ženklas ir toliau ketina investuoti į fizinių parduotuvių atnaujinimą.

Atsižvelgdama į sparčiai augančias veiklos apimtis, palankią situaciją rinkoje ir numatomus ambicingus plėtros planus, sporto ir aktyvaus laisvalaikio aprangos įmonė UAB „Audimas Brand“ per artimiausius kelerius metus planuoja atnaujinti savo parduotuves. Dar vasarą pranešusi apie struktūrinius pokyčius, penktadienį įmonė Vilniaus prekybos centre „Akropolis“ keliasi į naujas patalpas ir atidaro pirmąją naujos koncepcijos parduotuvę.

Parduotuvės interjerą kūrusios studijos „CAD Monkeys“ vadovė tikina, kad jo kūrime pasitelkti tvarūs sprendimai.

„Parduotuvės interjerą įkvėpė Lietuvoje sutinkami keturi metų laikai. Jie padiktavo ir interjere dominuojančias tekstūras bei formas – medis, samanos, smėlis. Šioje erdvėje nelieka sporto klubo jausmo, atvirkščiai – kuriamas santykis su gamta. Be to, daugelis parduotuvėje naudotų medžiagų yra draugiškos aplinkai ir išgaunamos remiantis tvarumo principais: optimizuojant gamybinius procesus taip, kad būtų įtraukiamos perdirbamos žaliavos, mažinamos CO2 emisijos“, – sako interjero studijos įkūrėja Julija Šeškuvienė.

„Audimo“ nuotr./„Audimas“ atidaro pagrindinę parduotuvę „Akropolyje“
„Audimo“ nuotr./„Audimas“ atidaro pagrindinę parduotuvę „Akropolyje“

Nepaisant COVID-19 pandemijos keliamų apribojimų ir taisyklių, H.Schulz teigia, kad įmonės rezultatai džiugina: prekyba internetinėje parduotuvėje pastaraisiais metais ženkliai išaugo, o apsipirkimas fizinėse parduotuvėse grįžo į priešpandeminį lygmenį.

„Šis augimas žymi mūsų pirmąjį plėtros strategijos etapą – tiek internetinėje, tiek fizinėse parduotuvėse. Pirmąjį žingsnį žengėme dar vasarą, kai atskyrėme savo verslus įmonės viduje – po AB „Audimas“ stogu šiandien turime užsakomosios gamybos verslą UAB „Audimas Supply“ ir prekės ženklo verslą UAB „Audimas Brand“. Tai leidžia plėstis tiek vietinėje rinkoje, tiek didinti eksporto pajėgumus“, – priduria H.Schulz.

Anot „Audimas Brand“ vadovo, nors šiuo metu daugelis prekių ženklų investuoja į elektroninės komercijos plėtrą, tačiau reikėtų nepamiršti ir fizinės prekybos kanalo svarbos. Anot H.Schulz, mažmeninės prekybos parduotuvės ateityje atliks reikšmingą vaidmenį.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 16 nuosavų ir frančizės pagrindu valdomų „Audimo“ parduotuvių, sparčiai auga elektroninės prekybos platforma. 2020 m. AB „Audimas“ metinė apyvarta siekė beveik 23 mln. EUR, o grynasis pelnas – 2,05 mln. EUR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų