Iš viso šiemet planuojama atnaujinti 5,2 tūkst. kv. metrų bendrojo ploto, t.y. 95 proc. klientams skirtų bendrųjų erdvių. Šiemet atsinaujins ir 1,4 tūkst. kv. m nuomininkų patalpų, kitais metais turėtų prisidėti dar 5 tūkst. kv. metrų nuomotino ploto. Atnaujinimas vyks iš anksto suplanuotais etapais, todėl visą šį laikotarpį „Europa“ nenutraukiamai veiks ir bus atvira lankytojams,
Įgyvendinti „Europos“ atnaujinimą pradedama nuo maisto aikštės pirmajame prekybos centro aukšte įrengimo. Paraleliai bus iš esmės atnaujintos bendrosios erdvės, interjeras, klientų poreikiams pritaikyti mažosios architektūros elementai. Pokyčiai bus įgyvendinami etapais, griovimo darbai bus vykdomi naktimis.
Tai – didžiausias ir svarbiausias prekybos centro pokytis nuo pat atidarymo 2004-aisiais, įgyvendinamas siekiant prisitaikyti prie centrinio miesto verslo rajono poreikių ir vartotojų įpročių.
„Būdama vienas pirmųjų prekybos centrų Vilniuje, „Europa“ iki šių dienų išlieka unikali savo architektūra ir patraukli išplanavimu. Visgi per daugelį metų pasikeitęs verslo rajonas, greitėjantis gyvenimo ir darbo ritmas bei vartotojų poreikiai reikalauja į prekybos centrą pažvelgti naujai. Įgyvendinus atnaujinimą lankytojams pasiūlysime daugiau funkcionalumo, subalansuotą prekių ir paslaugų pasiūlą, jaukias, diversifikuotas erdves susitikimams, pasimatymams, darbui ir poilsiui“, – sako Eglė Juškienė, prekybos centro „Europa“ generalinė direktorė.
Į „Europos“ atnaujinimo planą taip pat įtraukti nauji centro vidaus interjero sprendimai, amfiteatro ir lauko terasų, liftų ir eskalatorių įrengimas. Didelis dėmesys skiriamas šviesai, triukšmui ir garsui valdyti – tai nauja prekybos centrų architektūroje.