„Renkantis pirmąjį sklypą labai svarbu, ar jame bus galima įgyvendinti skandinaviško būsto modelį, atitinkantį bendrovės viziją. Bendrovė dėmesį kreips ir į tas vietas, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodytų nepatrauklios – nebijome laužyti nusistovėjusių standartų, kitoniškumas – dalis mūsų vizijos“, – pranešime teigė bendrovės „Bonava Lietuva“ generalinis direktorius Remigijus Pleteras.
„Vertinsime visas dedamąsias: galimybę įrengti automobilių stovėjimo aikšteles, kaip arti veikia darželiai ir mokyklos. Dėmesį kreipsime, kaip gerai išvystyta dviračių ir paspirtukų eismo infrastruktūra“, – pridūrė jis.
Pasak R.Pletero, bendrovės klientų segmentas bus jauni asmenys, poros, dirbančios šeimos, urbanistinį gyvenimo būdą propaguojantys žmonės, dažniausiai ieškantys pirmojo nuosavo būsto, kuris būtų įperkamas.
Balandį Švedijos „Bonava“ Registrų centre įregistravo įmonę „Bonava Lietuva“. Kompanijos Sankt Peterburgo ir Baltijos šalių regionų prezidentas Michaelas Bjorklundas BNS anksčiau sakė, kad teritorijų nebrangių būstų plėtrai Lietuvoje planuojama įsigyti iki 2019 metų pabaigos, o ilgainiui rinkoje bus siekiama per metus parduoti apie 500 butų.
Švedijos kompanija nurodo plėtojanti būsto projektus 8 rinkose, tarp jų Estijoje bei Latvijoje.