Booking.com skambučių centras įsikūrė greta vadinamojo Ozo parko, „Technopolis Lietuva“ plėtotame biurų pastate „Penta“. Klientų aptarnavimo centras nuomojasi 4 tūkst. kv. m ploto biurą. Šiuo metu Booking.com veikia antrame aukšte, tačiau rengiamasi atidaryti trečią.
Tai devintas klientų aptarnavimo skambučių centras Europoje ir aštuonioliktas pasaulyje.
„Tai pirmas biuras Baltijos regione. Kodėl pasirinkome Vilnių? Ieškojome dinamiško miesto, tokio, kuris galėtų pasiūlyti pakankamai talentingų žmonių“, – spaudos konferencijoje sakė Booking.com EMEA regiono klientų aptarnavimo direktorius Alessandro Rotellis.
Planuojama, kad šiemet Vilniuje bus įdarbinta mažiausiai 200 žmonių, o iki 2022 metų – iki 900 žmonių. Kompanija ieško žmonių, kurie mokėtų rusų, vokiečių, lenkų, rusų, estų, anglų ir lietuvių kalbas.
„Dabar pas mus dirba 100 žmonių, tačiau iki šių metų pabaigos planuojame įdarbinti dar mažiausiai 200. Kol kas neturime sunkumų ieškant žmonių ir dėl to esame labai laimingi talentingais žmonėmis. Radome tai, ko ieškojome, ir dėl to turėtume pasiekti savo tikslus šiemet, kitąmet ir per penkerius metus“, – kalbėjo A.Rotellis.
Pavyzdžiui, šiuo metu darbo skelbimuose rašoma, kad ieškomas klientų aptarnavimo atstovas anglų ir rusų kalbomis, o pastarojo atlyginimas prieš mokesčius siektų 1187 eurus per mėnesį. Taip pat ieškomas komandos vadovas.
A.Rotellis žurnalistams sakė, kad Booking.com šiuo metu ieško vadovų ar klientų ir partnerių aptarnavimo specialistų. Kiek vidutiniškai uždirba žmonės, jis negalėjo pasakyti, tačiau tikino, kad kompanija siūlo „konkurencingą atlyginimą“.
„Tikslių skaičių negaliu pasakyti, nes tai priklauso nuo patirties ir kiek laiko išdirbo čia. Bet mes siūlome labai konkurencingą atlyginimą“, – teigė jis.
Be to, Booking.com darbuotojai yra nemokamai maitinami.
Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje Booking.com svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 8 tūkst. klientų aptarnavimo agentų.
„Biuras mums pirmiausia yra jame dirbantys žmonės, todėl pagrindinis dėmesys tenka jiems. Džiaugiamės, kad išpildėme visus „Booking.com" poreikius bei lūkesčius. Tarptautinei kompanijai pasiūlėme visas paslaugas iš vienų rankų: nuo remonto ir patalpų įrengimo iki darbuotojų maitinimo bei augalų priežiūros paslaugų. Nuoširdžiai tikime, kad kiekvienas čia įsikūręs jausis laisvai, komfortiškai ir darbingai", – sakė „Technopolis Lietuva" vadovė Lina Maskoliūnė.
Lietuvoje nuo 2014 vidurio veikia „Booking.com“ atstovybė.
Apgyvendinimo įstaigų užsakymo internetu paslaugas teikianti „Booking.com“ registruota Amsterdame, Nyderlanduose. Interneto svetainė įkurta 1996 metais.
Nuo 2005 metų „Booking.com“ priklauso JAV veikiančiai bendrovei „Priceline Group“, valdančiai tokius portalus kaip kayak.com, priceline.com, agoda.com, rentalcars.com ir kitas bendroves.