Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Bulgarijos „Maxima“ gavo leidimą išsinuomoti 11 naujų parduotuvių

„Maxima Grupei“ priklausanti „Maxima Bulgaria“ gavo Bulgarijos Konkurencijos apsaugos komisijos leidimą įgyvendinti sutartį dėl ilgalaikės parduotuvių nuomos su vietiniu mažmeninės prekybos tinklu „Triumph“, esančiu antrajame pagal dydį Bulgarijos mieste Plovdive, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Maxima“
„Maxima“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Gavusi Konkurencijos apsaugos komisijos pritarimą, „Maxima Bulgaria“ artimiausiu metu pradės parduotuvių integraciją į prekybos tinklą „T MARKET“. Dalį visiškai atnaujintų parduotuvių Plovdive planuojama atidaryti per keletą mėnesių. Ir toliau didžiausias „T MARKET“ dėmesys bus skiriamas plačiam kokybiškų produktų asortimentui ir patraukliems akcijų pasiūlymams.

Šis „Maxima Bulgaria“ žingsnis yra ilgalaikės „T MARKET“ plėtros strategijos dalis, kuri pastaraisiais metais pasižymėjo aktyviu augimu ir naujų parduotuvių formatų diegimu.

„Triumph“ yra vietinis Bulgarijos mažmeninės prekybos tinklas, veikiantis Plovdive nuo 2000 m. Šiuo metu prekybos tinklas turi 11 parduotuvių, esančių visuose miesto rajonuose.

„Maxima Bulgaria“ valdo 73 parduotuves 38 Bulgarijos miestuose. Įmonės pajamos per pirmąjį 2019 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu periodu 2018 m., išaugo 15,2% iki 71,5 mln. eurų, EBITDA siekė 1,6 mln. eurų.

Gavusi Konkurencijos apsaugos komisijos pritarimą, „Maxima Bulgaria“ artimiausiu metu pradės parduotuvių integraciją į prekybos tinklą „T MARKET“. Dalį visiškai atnaujintų parduotuvių Plovdive planuojama atidaryti per keletą mėnesių. Ir toliau didžiausias „T MARKET“ dėmesys bus skiriamas plačiam kokybiškų produktų asortimentui ir patraukliems akcijų pasiūlymams.

Šis „Maxima Bulgaria“ žingsnis yra ilgalaikės „T MARKET“ plėtros strategijos dalis, kuri pastaraisiais metais pasižymėjo aktyviu augimu ir naujų parduotuvių formatų diegimu.

„Triumph“ yra vietinis Bulgarijos mažmeninės prekybos tinklas, veikiantis Plovdive nuo 2000 m. Šiuo metu prekybos tinklas turi 11 parduotuvių, esančių visuose miesto rajonuose.

„Maxima Bulgaria“ valdo 73 parduotuves 38 Bulgarijos miestuose. Įmonės pajamos per pirmąjį 2019 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu periodu 2018 m., išaugo 15,2% iki 71,5 mln. eurų, EBITDA siekė 1,6 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos