Pasak Vilniaus oro uosto vadovo Dainiaus Čiuplio, norima atnaujinti pagrindines aerodromo dangas, kurios nebuvo rekonstruotos atnaujinant taką 2017 metais.
„Pagerės orlaivių eismo sąlygos, labai svarbu tai, kad mažės ir jų daroma įtaka aplinkai. Šiuos būtinus pokyčius akcentuojame ne tik mes, bet ir oro bendrovės, antžeminio aptarnavimo kompanijos, kai kurie kiti verslai, kurie dirba būtent oro uosto teritorijoje“, – sakė D.Čiuplys.
Bendrovė Lietuvos oro uostai praėjusią savaitę paskelbė rekonstrukcijos rangovo konkursą, jam paraiškų laukiama iki gruodžio 13 dienos.
Konkurso vertės bendrovė neatskleidė, tačiau sako, kad investicijos atsipirks per 10 metų.
Įmonė nurodo, kad plėsti oro uosto infrastruktūrą reikia ir dėl augančio keleivių srauto.
Pasak Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos programos projektų vadovo Arno Dūmano, šiuo metu oro uoste, be kilimo ir tūpimo tako, yra penki riedėjimo takai. Numatyta vieną jų pratęsti, kad orlaivių manevravimo trukmė sutrumpėtų, todėl mažės tarša.
„Labai svarbus etapas bus šiaurinio perono rangos projektas, kuris bus įgyvendintas įvertinus per pastaruosius dešimt metų pasikeitusių tradicinių orlaivių parką ir jo poreikius. Kituose etapuose bus atnaujintos likusių riedėjimo takų dangos, kurios privalo būti atnaujinamos kas 10-15 metų, taip pat bus įrengta nauja šiaurinio perono jungtis su kilimo ir tūpimo taku“, – sakė A.Dūmanas.
Darbus tikimasi pradėti 2020 metų pavasarį, o baigti – 2022-ųjų pradžioje.