Atsakymo nerandate interneto platybėse? Klauskite specialisto! Siųskite savo klausimus el. paštu bustoabc@15min.lt. Atsakymo ieškokite „Verslo“ rubrikoje „Būsto ABC“.
Atsako „Ignitis“ atstovas Lukas Zadarackas:
Klientas susimokėti už suteiktas paslaugas turi iki sąskaitoje nurodytos datos. To nepadarius, jam yra siunčiami pranešimai apie susidariusią skolą, įspėjimai ir inicijuojamas paslaugų nutraukimas (tuo atveju, jeigu klientas sąskaitos neapmoka po gautų įspėjamųjų pranešimų). Delspinigiai privatiems klientams šiuo metu nėra skaičiuojami.
Atsako Vilniaus šilumos tinklų Klientų aptarnavimo departamento direktorius Laurynas Jakubauskas:
Atsiskaityti už praėjusį mėnesį AB Vilniaus šilumos tinklų suteiktas karšto vandens ir šilumos tiekimo paslaugas klientai turi iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Kitaip tariant, sąskaitą už liepos mėnesį reikia apmokėti iki rugpjūčio 31 d. To nepadarius, nuo rugsėjo 1 d. už kiekvieną pradelstą dieną jau skaičiuojami delspinigiai. Klientams, pavėlavusiems apmokėti sąskaitą iki nurodyto termino, nuo pradelstos sumos skaičiuojami 0,02 proc. dydžio delspinigiai.
Raginame klientus nedelsti ir neatidėti sąskaitos apmokėjimo iki paskutinės mėnesio dienos, ypač jei tai yra savaitgalis, nes įmoka laikoma gauta tuomet, kai ji pasiekia bendrovės sąskaitą.
Klientus, kurie patiria finansinių sunkumų, kviečiame nelaukti, kol įsiskolinimas didės, ir kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo centrą telefonu 19118 arba el. paštu info@chc.lt. Atsižvelgdami į situaciją, galime suteikti galimybę skolą apmokėti dalimis.