Centrinis Klaipėdos terminalas nori ploto plėtrai

Visas „DFDS Seaways“ keltų linijas nuo spalio pradėsiantis tvarkyti Centrinis Klaipėdos terminalas (CKT) savo pajėgumus išnaudos 90 proc. Pasiekus tokį užimtumą bus sunku rasti galimybių priimti papildomus krovinių srautus, todėl jau dabar galvojama apie terminalo plėtrą, rašo „Verslo žinios“.
Centrinis Klaipėdos terminalas
Centrinis Klaipėdos terminalas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

CKT generalinis direktorius Karolis Grigalauskas neslepia, kad dairomasi į terminalo kaimynystėje esančius laisvus žemės plotus. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ateityje šiose rezervinėse teritorijose ketina formuoti sklypus ir skelbti jų nuomos konkursus. Anot jo, norima dabartinę 21 ha terminalo teritoriją išplėsti dar bent 3-4 papildomais ha.

„Esame nusiteikę juose dalyvauti. Ro-ro krovinių srautai Klaipėdos uoste auga, be to, gali ateiti ir naujų keltų linijų, atsirasti papildomų krovinių. Todėl apie ateitį ir terminalo sandėliavimo plotų plėtrą turime galvoti šiandien, kad turėtume ką pasiūlyti ir naujoms keltų linijoms bei operatoriams“, – teigė K.Grigalauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų