„City Service“ ruošiasi eksportuoti „e-Būsto“ programėlę į užsienį

Pastatų priežiūros grupė „City Service“ skaitmenines paslaugas apjungia į vieną įmonę „City Service Digital“. Pasak bendrovės vykdomojo direktoriaus Igno Krasausko, po sujungimo ruošiamasi Lietuvoje įdiegtus skaitmeninius projektus – visų pirma, mobiliąją aplikaciją „e-Būstas“ – eksportuoti į užsienį.
Ozo parko daugiabučiai
Asociatyvi nuotrauka: daugiabučiai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Tai yra ruošimasis tų produktų, kuriuos mes darome Lietuvoje, eksportui į tas šalis, kur veikia grupė – Lenkija, Ispanija, ta pati kaimyninė Latvija. Pradėsime tam tikras paslaugas siūlyti Latvijos klientams, tada vėliau kitais metais yra Lenkija numatyta“, – BNS sakė I. Krasauskas.

„Tose rinkose, kur mes veikiame, jau yra ir organizacija, ir darbuotojai ruošiami tų produktų atkeliavimui. Kolegos ir komunikacijoje, ir pristatyme klientams jau yra praėję tą kelią Lietuvoje“, – teigė jis.

Anot I. Krasausko, klausimai, kurie yra susiję su būsto priežiūra, yra aktualūs ir kaimyninėse šalyse, todėl įmonė mano, kad „e-Būsto“ programėlė prigis ir užsienyje.

„Mes sakome, kad tas produktas-įrankis bus aktualus ir kitų šalių vartotojams. Be abejo, bet koks naujas daiktas ar inovacija be paaiškinimo, be palaikymo, be kantraus įvedimo irgi gali žūti. Tai mes jau sakome, kad šį kelią Lietuvoje jau praėjome. Bet ką pastebėjom, kad tiek pirmais, tiek antrais metais turėjome organinį augimą“, – teigė I. Krasauskas.

Pasak jo, įmonė žvalgosi ir į kitas rinkas, tačiau jų atskleisti nepanoro.

I.Krasauskas tvirtino, kad „e-Būsto“ mobilioji programėlė yra viena pirmųjų tokio pobūdžio aplikacijų Europos rinkoje.

„Iš savo patirties matome, kad tai yra viena pirmųjų tokių aplikacijų Europoje, kadangi mūsų sektoriuje – daugiabučių namų priežiūroje – organizacijos neinvestavo ir nevystė tokių sprendimų, kurie yra santykinai nepigūs ir nepaprasti iš techninės pusės“, – teigė „City Service“ vykdomasis direktorius.

Programėlė „e-Būstas“ Lietuvos klientams buvo pristatyta prieš du metus. Dabar, anot I. Krasausko, elektroninėmis priemonėmis naudojasi 40 proc. „City Service“ klientų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis