Kai kurie 15min kalbinti žmonės sakė, kad atkeliavo į „Akropolį“ ir kartu užsuko į atidaromą „Maximą“. Tačiau kiti pripažino, kad atidarymo tikrai laukė.
„Atėjau prieš 11 val., nes lankstinuke taip parašyta. O šiaip laukiau, lankstinuke perskaičiau, kad yra nuolaidų, o kadangi senjorams reikia nuolaidų, tai tiesiog ieškau. Visiems reikėjo šito patogumo, buvo įrengta laikina, bet nepasiteisino“, – 15min sakė į atidarymą atėjusi Marija.
Kita 15min kalbinta moteris, kuri, beje, dirba „Ozo“ „Maximos“ parduotuvėje, tikino, kad užsuko į „Akropolį“, o ne į atidarymą. Tačiau prie progos nusprendė apsilankyti.
„Kai uždarė, ten daugiau žmonių buvo. Daugiau darbo, daugiau žmonių toje parduotuvėje“, – tikino Regina.
Be to, ji pasidalijo patarimu, kada ateiti apsipirkti, jei norite išvengti eilių – daugiausia žmonių būna per pietus, po darbo ir savaitgaliais.
„Visą laiką į šitą parduotuvę eidavau, man čia patogiausia ir arčiausia. Čia visko randi. Buvo labai sunku, kai buvo uždaryta, nes čia viską vienoje vietoje randi. Ne dėl nuolaidų atėjau, bet čia ir maistas šviežesnis būna, visai kita kokybė nei kitose parduotuvėse“, – 15min sakė Elena.
Beje, atidarius parduotuvę lankytojai puolė prie slibinų ir jų kaipmat neliko.
Po atnaujinimo prekybinis parduotuvės plotas siekia per 10 tūkst. kv. metrų – 200 kv. m daugiau nei anksčiau. Palyginti, Latvijos „Akropolyje“ įrengtos didžiausios „Maximos“ parduotuvės plotas siekia 7 tūkst. kv. metrų.
„Maximos“ generalinės direktorės Kristinos Meidės teigimu, plotas padidintas pagalbinių patalpų sąskaita. Tačiau, anot jos, išplėstas ir parduotuvės asortimentas. „Maximoje“ dabar yra beveik 60 tūkst. skirtingų prekių – tai 10 tūkst. daugiau nei iki šiol.
„Norėjome pasiūlyti dar didesnį pasirinkimą sveikesnio ar pagaminto maisto. Šiuos skyrius smarkiai praplėtėme. Įrengėme naują picos krosnį, yra nauji keptuvai, rūkyklos, sūrių, vytintos mėsos spintos“, – 15min komentavo ji.
K.Meidės teigimu, pastebimas augimas jau pagamintų gaminių, kurių nereikia papildomai ruošti.
„Matome, kad auga, todėl plečiame ir pasiūlą“, – aiškino K.Meidė.
Anot jos, vienas populiariausių tortų „Maximoje“ – maskarponės sūrio tortas. Jo kasmet tinklas parduoda apie 140 tūkst. kilogramų. Iš salotų populiariausia yra balta lietuviška mišrainė.
K.Meidės teigimu, atidarymo proga šioje parduotuvėje bus papildomų nuolaidų, kurios sieks ir 50 proc.
Paklausus, ar pasijautė pokyčiai organizacijoje, kai staiga buvo atleistas „Maximos grupės“ vadovas Dalius Misiūnas, K.Meidė atsakė neigiamai.
„Dabar didžioji dalis kolektyvo gyvename šiuo atidarymu. Šiandien pas mus šventė“, – 15min tikino ji.
Investicijos į parduotuvės atnaujinimą siekia apie 10 mln. eurų. Beveik 5 mln. eurų prekybos tinklas „Maxima“ skyrė parduotuvės erdvėms atnaujinti, 4 mln. eurų – prekybinei įrangai įdiegti, dar per milijoną eurų – informacinių technologijų sprendimams įgyvendinti.
Šioje parduotuvėje „Maxima“ pristatė elektroninių etikečių sprendimą. Per 6,5 tūkst. elektroninių etikečių įdiegtos vaisių ir daržovių, rūkytų gaminių, pieno produkcijos bei alkoholinių gėrimų skyriuose. Taip pat čia veikia savarankiško skenavimo paslauga „Scan&Go“.
Šalia „Maximos“ kasų veiks nedidelė parduotuvėlė, kurioje galima įsigyti kavos, ledų, sumuštinių, salotų.
Parduotuvėje bus sukurta 100 naujų darbo vietų. Iš viso „Maximoje XXXX“ dirbs 390 darbuotojų. Dar 85 „Maximos“ meistrai darbuosis parduotuvėje veiksiančiuose maisto gamybos cechuose, kur išpjaustoma mėsa, ruošiami kulinarijos, konditerijos ir kepyklos gaminiai.
Pirmą kartą „Maximos“ parduotuvė prekybos centre „Akropolis“ duris atvėrė 2002 metų balandžio 26 d. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių.
Be to, šiuo metu vyksta dalies „Akropolio“ patalpų atnaujinimas.
Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimas pradėtas 2018 metų pavasarį ir jau įgyvendinta trečdalis darbų. Planuojama, kad iki 2019 metų lapkričio prekybos centre bus atnaujinta apie 13 tūkst. kv. m bendrųjų erdvių ir 36 tūkst. kv. m prekybinio ploto.