Į „Bottlery“ plėtrą investuos 0,5 mln. eurų: atidarys tris naujas parduotuves, atnaujins esamas

Lietuviškas mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ toliau plečiasi. Tinklą valdanti bendrovė „Mineraliniai vandenys“ artimiausiu metu planuoja trijų naujų parduotuvių atidarymus. Iš viso į „Bottlery“ plėtrą 2021 metais investuojama apie 300 tūkst. eurų, dar 250 tūkst. eurų skiriama esamų parduotuvių atnaujinimams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Bottlery“
„Bottlery“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Atidaryti tris naujas „Bottlery“ tinklo parduotuves bendrovė „Mineraliniai vandenys“ planuoja iki rugsėjo mėnesio.

„Bottlery“ tinklo pasiekiama apyvarta kasmet pastoviai ir nuosekliai auga, vidutiniškai – po 10 proc. per metus. Todėl naujų parduotuvių atidarymai – natūralus verslo plėtros etapas, įgyvendinamas siekiant ne tik geresnių verslo rezultatų, bet ir dar labiau prisitaikyti prie klientų poreikių – tapti lengviau pasiekiamais, išbandyti skirtingus parduotuvių formatus ir koncepcijas“, – sako tinklo vadovė Vilma Zilinkienė.

Pirmoji iš trijų naujų „Bottlery“ parduotuvių duris pravers jau ketvirtadienį, gegužės 13-ąją, – įsikurs sostinės Benedikto turguje. 30 kv. m parduotuvė išsiskirs mažu formatu, joje bus pritaikyta atnaujinta parduotuvių tinklo koncepcija.

„Bottlery“ nuotr./„Bottlery“ parduotuvė
„Bottlery“ nuotr./„Bottlery“ parduotuvė

Gegužės pabaigoje bus atidaryta ir nauja, 40 kv. m ploto parduotuvė Nidoje. Tai – pirmoji „Bottlery“ parduotuvė visoje Kuršių Nerijoje, kurios poreikį bendrovei padiktavo Lietuvoje atostogaujančių poilsiautojų poreikiai.

Tuo tarpu trečiosios parduotuvės atidarymas taip pat suplanuotas Vilniuje – 80 kv. m ploto parduotuvė rugsėjį įsikurs „Vilnius Outlet“ prekybos centre ir bus orientuota į miesto rajono gyventojus.

Atnaujina esamas parduotuves

Be naujų atidarymų, šįmet įgyvendinami ir reikšminiai esamų „Bottlery“ parduotuvių atnaujinimai. Dar kovo mėnesį lankytojams naujai prisistatė Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusi „Bottlery“ parduotuvė, o liepos viduryje bus iš esmės atnaujinta ir sostinės prekybos centre „GO9“ esanti parduotuvė.

„Įgyvendinami pokyčiai liečia parduotuvių koncepciją, interjerą, prekių išdėstymą, asortimento plėtrą atsižvelgiant į skirtingus prekių segmentus“, – sako „Bottlery“ tinklo vadovė.

Per šiuos metus „Bottlery“ taip pat atidarė dvi prekybos saleles Vilniaus prekybos centre „Ozas“ ir Kauno prekybos centre „River Mall“.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 15 fizinių skirtingo formato „Bottlery“ parduotuvių: 9 – Vilniuje, 3 – Kaune, po vieną – Klaipėdoje, Druskininkuose ir Panevėžyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis