„InMedica“ įsigijo dvi medicinos klinikas Utenoje

Medicinos klinikų tinklas „InMedica“ tęsia plėtrą šalies regionuose – įsigijo dvi medicinos klinikas Utenoje, UAB „Aksanas“ ir UAB „Dilina“, veikiančias po vienu prekės ženklu „Šalavijas“. Klinikos teikia pirminio ir antrinio lygio sveikatos priežiūros paslaugas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„InMedica“ klinika
„InMedica“ klinika / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Utena Verslas

„Ši investicija – nuoseklios „InMedica“ plėtros strategijos dalis, siekiame plėstis į regionus ir aukštos kokybės paslaugų prieinamumą užtikrinti visos Lietuvos gyventojams“, – teigia „InMedica“ generalinis direktorius Kęstutis Broniukaitis.

Pasak K.Broniukaičio, „Šalavijas“ yra klinika, teikianti platų spektrą sveikatos priežiūros paslaugų ir pacientams galinti pasiūlyti aukštos kvalifikacijos specialistus: „Esame įsitikinę, kad didelių pokyčių klinikos veikloje neprireiks – pagrindinis tikslas bus kokybiškai tęsti įmonių veiklą, užtikrinant aukščiausius sveikatos priežiūros paslaugų teikimo standartus“.

„InMedica“ įsigyta UAB „Dilina“ teikia pirminio lygio asmens sveikatos priežiūros paslaugas, o UAB „Aksanas“ – platų spektrą antrinio lygio paslaugų: neurologijos, echoskopijos, radiologijos, ginekologijos, kardiologijos, reabilitacijos ir kt. Šiose „Šalavijo“ klinikose iš viso dirba 75 darbuotojai, jų apyvarta 2020 m. viršijo 1 mln. eurų.

Tinklas įsigijo 100 proc. įmonių akcijų, kurių pagrindinė savininkė – ilgametę patirtį medicinos versle turinti verslininkė Jūratė Dambravienė.

„Šalavijo“ klinika tapo 26-ąja „InMedica“ tinklui priklausančia sveikatos paslaugų įstaiga šalyje, įskaitant 8 klinikas Vilniuje, 7 klinikas Kaune bei 11 klinikų kituose Lietuvos miestuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų