Su internetine prekyba nesusitvarko ir populiarių drabužių prekės ženklų pardavėjai: klientai užvertė skundais

Dar viena Lietuvos įmonė susilaukė priekaištų dėl elektroninės prekybos. „LPP Lithuania“, valdančios tokius drabužių tinklų prekės ženklus kaip „Reserved“, „Cropp“, „House“, „Mohito“ ir „Sinsay“, klientai skundžiasi negalintys nei grąžinti prekių, nei susisiekti su aptarnavimo skyriumi. Didžioji dalis skundų pasipylė šiemet. Pati įmonė teisinasi, jog smarkiai šoktelėjus pardavimams internetinėje parduotuvėje, dėl personalo trūkumo procesai gali vėluoti.
„Cropp“ internetinė parduotuvė
Internetinė rūbų parduotuvė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Puslapyje Rekvizitai.lt atsiliepimų apie „LPP Lithuania“ skiltyje – skundų lavina. Jų ypač padaugėjo nuo šių metų pradžios, o socialinių tinklų vartotojai net pradėjo spekuliuoti, jog įmonė ruošiasi bankrotui. Tuo tarpu įmonė ramina, kad jos finansinė padėtis gera, o klientų aptarnavimo nesklandumai kyla dėl internetinės prekybos bumo.

Smarkiai šoktelėjus internetinės prekybos apimtims šalyje su e.prekybos srautais pastaruoju metu nesusitvarko ir kitos įmonės. 15min jau rašė, kad skundais vartotojų teisių gynėjus ir įmones užvertė ir „Kotryna group“ valdomų internetinių parduotuvių, ir siuntų bendrovės „Itella logistics“ klientai.

Negali grąžinti netikusių prekių

Dažniausias nusiskundimas dėl „LPP Lithuania“ valdomų internetinių parduotuvių – jog kurjeriai neatvyksta paimti netikusių prekių.

„Nuo 12 30 laukiu kurjerio, kuris neva atvyks atsiimti grąžintiną prekę. Buvo pasakyta, kad 2021 01 04 atvyks kurjeris, niekas neatvyko niekas neskambino. 2021 01 05 ir 2021 01 06 „House brand“ pagalbos linija neveikia. Klausimas, kur galima gauti informacijos, kada atvyks kurjeris, ar reikia kreiptis į Vartotojų teisių tarnybą?“ – piktinosi vienas pirkėjas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė

„Kai užsakai prekes, pristato ir susisiekia. Bet grąžinti neįmanoma, pildyk ten tą forma nepildęs, niekas neatsiliepia, susisiekti neįmanoma! Kreipsiuos į VVTAT!“ – komentavo kitas pirkėjas

Sausio 11 dieną dar vienas klientas piktinosi, jog neįmanoma grąžinti prekės.

„Kurjerio laukiu nuo 2020.12.29, telefonas neveikia, į laiškus niekas neatrašo. Panašu, kad ateityje nieko nebepirksiu, o ir draugai apsidžiaugė, kai pasidalinau savo prasta patirtimi“, – rašė dar vienas žmogus.

Išsamiai savo situacija Rekvizitai.lt pasidalino Auksė, jau mėnesį bandanti susigrąžinti prekes. Sausio 2 dieną iš parduotuvės „Reserved“ prekes užsisakiusi pirkėja jų sulaukė sausio 8 dieną. Pastebėjusi, kad dviejų prekių dydžiai netinka, tą pačią dieną ji užsisakė kurjerį netikusioms prekėms pasiimti. Kurjeris atvyko sausio 18 dieną pasiimti Auksės ir jos šeimos nario, kuriam taip pat netiko kelios prekės, siuntos. Šeimos nariui pinigai buvo grąžinti sausio 25 dieną, o Auksė net negavo jokio pranešimo, kad jos atiduotos prekės pasiekė įmonę.

Moteris ne kartą skambino į įmonę, tačiau prisiskambinti nepavyksta.

„Nežinau, koks bus mano likimas, nes tuoj nebegalėsiu grąžinti siuntos, nes bus praėjęs mėnuo, tačiau, kad ir grąžinti nelabai, ką turiu, nes prekės ne pas mane, o galimai pasimetė. Teks kreiptis į VVTAT. Nerekomenduoju su jais prasidėti“, – rašė ji.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė

Skundų nuo 2020-ųjų pradžios – 8

Tiesa, skundų Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) dėl šios įmonės sulaukia retai. Natalija Jarmulkovič, VVTAT Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja 15min informavo, kad nuo 2020 metų pradžios iki šios dienos (2021 vasario 4 d.) VVTAT yra sulaukusi 8 vartotojų prašymų dėl UAB „LPP Lithuania“ veiklos.

„Dažniausiai vartotojai kreipiasi dėl kokybiškų prekių grąžinimo, kai pardavėjas negrąžina vartotojų sumokėtų pinigų arba neatsiima grąžinamų prekių, kaip žadėta. Taip pat vartotojai kreipiasi dėl drabužių (suknelių, striukių) kokybės“, – 15min komentavo ji.

N.Jarmulkovič teigimu, 4 vartotojų prašymai buvo išspręsti taikiai, vartotojui ir pardavėjui sutarus, 1 vartotojo prašymas VVTAT komisijos sprendimu buvo patenkintas ir pardavėjas buvo įpareigotas grąžinti pinigus. Šiuo metu nagrinėjami 3 vartotojų prašymai.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė

E.prekybos padidėjimas lemia vėlavimus

Tuo tarpu Irina Gromova, bendrovės „LPP Lithuania“ generalinė direktorė 15min sakė, kad COVID-19 pandemijos laikotarpis yra sudėtingas visoms įmonėms, ne tik „LPP Lithuania“.

„Pandemija paveikė visą verslą. Nuo pat pradžių sutelkėme savo veiklą į pandeminių apribojimų, kurie buvo įvesti fizinėms mažmeninės prekybos parduotuvėms visose šalyse, poveikio mažinimą. Nepaisant tokių apsunkinančių aplinkybių, galime užtikrinti, kad „LPP Group“ susitvarkė su šia pasauline krize labai gerai“, – aiškino ji.

I.Gromova tikino, jog bendrovės finansinė padėtis yra gera, nepaisant prarastos galimybės didžiąją praėjusių metų dalį vykdyti prekybą fizinėse parduotuvėse.

„Galime užtikrinti, kad mūsų veiklos tęstinumui niekas negresia“, – tikino įmonės vadovė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Internetinė rūbų parduotuvė

Anot I.Gromovos, laikinas draudimas vykdyti prekybą fizinėse parduotuvėse padarė poveikį drabužių pramonei. Be to, dar iki pandemijos augęs klientų interesas pirkti pirkinius fizinėse parduotuvėse prisidėjo prie labai didelio elektroninės prekybos augimo.

„Šis pirkimo įpročių pokytis reiškia, kad internetinės prekybos poreikis viršijo mūsų lūkesčius ir galimybę greitai aptarnauti klientus“, – komentavo ji.

Bendrovės vadovė 15min tikino, jog ši situacija paskatino juos skaitmenizuoti verslą, įgyvendinti daugiakanalius pardavimus palaikančius sprendimus. Tiesa, ji pažymi, tai šie pakeitimai reikalauja didelių investicijų.

„Šiuo metu stebime rodiklių padidėjimą elektroninėje prekyboje. Labai išaugo užklausų, išsiųstų mūsų Klientų aptarnavimo skyriui, skaičius. Taip pat labai padaugėjo internetu pateiktų užsakymų. Žinoma, dėl to gali laikinai vėluoti mūsų klientų įsigytų produktų pristatymai ir gali trūkti personalo – mes dėl to atsiprašome“, – sakė ji.

Be to, I.Gromova atkreipė dėmesį, kad kitos mažmeninės įmonės taip pat susiduria su panašiais sunkumais. Tai esą natūrali dabartinės situacijos ir pasaulinės krizės pasekmė.

„Daugeliu atvejų internetas tapo vieninteliu kanalu, kur galima apsipirkti. Nuolatos dirbame, kad išspręstume pandemijos sukeltas naujas problemas, ir tikimės, kad greitai situacija grįš į įprastas vėžes“, – situaciją 15min komentavo ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis