Istorinės sostinės gatvės romantika ir pagrindinė pardavimo taisyklė – neigiamą paversti teigiamu

Šviesos gausa, vitrininiai langai, pro kuriuos bus galima žavėtis, ir šviesus interjeras, – tuo išsiskiria sostinės A.Jakšto gatvėje parduodamas butas. Jį apžiūrime laidoje „Viktorija perka“. Kartu aptarėme nekilnojamojo turto skelbimus, taip pat, ką reikia žinoti parduodantiems turtą.

Greta sostinės A.Jakšto ir Kaštonų gatvių sankirtos esančiame daugiabutyje parduodamas 84 kvadratinių metrų ploto butas už 370 tūkst. eurų. Vieno kvadratinio metro kaina siekia kiek daugiau nei 4,4 tūkst. eurų.

Šį butą laida „Viktorija perka“ apžiūrėjo kartu su Olga Akeliene, nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės „Ober-haus“ Vilniaus Centro biuro vadove.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Olga Akelienė, Viktorija Karsokaitė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Olga Akelienė, Viktorija Karsokaitė

3 kambarių bute įrengtas vienas miegamasis ir darbo kambarys, kuris puikiai tiks ir vaikui. Šie abu kambariai dalijasi bendra vonia, kartu yra ir greta svetainės įrengtas tualetas svečiams.

„Labai tikėtina, kad čia gyvens šeima su vaiku arba pora“, – tikino O.Akelienė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Butas A.Jakšto gatvėje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Butas A.Jakšto gatvėje

Buto interjere dominuoja šviesios spalvos – balta ir šviesiai ruda (medžio). Brokerės teigimu, didžioji būsto įrengimo dalis yra maždaug 7 metų senumo.

„Šis butas iki šiol buvo nuomojamas, be to, visą tą laiką išlaikė nuomininkai“, – kalbėjo ji.

Pagrindinis svetainės ir virtuvės atributas – aukštas baltos spalvos baro stalas. O.Akelienės teigimu, tokius dažniausiai renkasi itin aukšti žmonės. Be to, jiems labiausiai ir tinka. Pašnekovė taip pat priduria, kad šio baro stalviršis yra labai lepus.

„Geriau nereikia užpilti vyno arba kavos, nes gali likti dėmė. Ji turi savo pliusų, nes yra gana elegantiška ir paprastai montuojama, bet dažantys dalykai ją gali sugadinti“, – komentavo ji.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Butas A.Jakšto gatvėje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Butas A.Jakšto gatvėje

Anot O.Akelienės, jeigu butas yra didesnis nei 40 kv. m, pirkėjams tampa itin svarbus spintos dydis.

„Kuo geriau išplanuotos erdvės kartu su spintomis, tuo yra geriau. Jeigu yra labai svarbu turėti daug vietos, kur sudėti daiktus, visada galima pasiūlyti sprendimą. Jeigu žinai pirkėjo poreikį ir kas jam svarbu, reikia tuos dalykus akcentuoti. O jeigu jie neatitinka, juos apeini. Neigiamą paversti teigiamu“, – sakė ji.

Laidoje „Viktorija perka“ O.Akelienė pasakojo, kad pirkėjams didelę įtaką daro vaizdas pro langą ir triukšmas.

„Vienas tokių atvejų, kai gana bangaus turto vaizdai buvo į kitą gatvės pusę, bet ten stovėjo šiukšlių konteineriai. Tai buvo labai svarbu, taigi, turėjome susitarti su savivaldybe, kad jie perkeltų“, – sakė ji.

Kaip atrodo butas Olimpiečių gatvėje, galite įsitikinti pažiūrėję laidą „Viktorija perka“.

Kalbant apie skelbimus, ekspertės teigimu, juose itin svarbu atkreipti dėmesį į vizualinę jų pusę, turėti gražias nuotraukas. Taip pat nepamiršti ir teksto.

„Labiausiai erzina, kai žmonės sudeda viską į vieną vietą. Iš to nieko gero nebūna. Pavyzdžiui, sudeda vizualizacijas ir nuotraukas, kurios neatitinka informacijos. Taip pat įdeda neretušuotą buto planą. Gal tai ir informatyvu, bet neestetiška“, – kalbėjo ji.

O.Akelienė atkreipė dėmesį, kad dalis žmonių skelbimą perskaito, tačiau kiti labiau kreipia dėmesį į nuotraukas. Dėl to abi šios dalys turi būti tvarkingos ir tikslios.

„Mane labiausiai nuotraukos nustebina, kai jose atsiranda žmonės. Sakyčiau, ar mes parduodame butą su žmonėmis? Tokių dalykų neturėtų būti. Iš tikrųjų, tai man yra baisu“, – kalbėjo ji.

Visą pokalbį žiūrėkite čia:

VIDEO: Išskirtinis butas su netikėta detale kambario centre. Ryškios spalvos ir neeiliniai dizainerio sprendimai už ketvirtį milijono
VIDEO: „Viktorija perka“: vieno miegamojo butas „Vilniaus vartuose“ už 420 tūkst. eurų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis