Kaip pasilengvinti būsto įrengimo ar remonto darbus ir išvengti nesklandumų? Apie tai pasakoja profesionalių vidaus apdailos darbus atliekančios meistrų komandos „Capital Apdaila Express“ vadovė Brigita Žilvitė.
Patikimas ir kvalifikuotas meistras prilygsta lobiui
„Šiandien jau daugelį meistrų paslaugų galima užsakyti internetu ir kreiptis į patikimus specialistus. Visgi didelė dalis žmonių meistrų vis dar ieško pagal skelbimus ar įvairiose grupėse. Dažnai tokiu būdu surasti meistrai neturi jokių rekomendacijų, darbų pavyzdžių, neretai netgi veiklą vykdo neoficialiai“, – pastebi B.Žilvitė.
Pirminiame pasiūlyme pavieniai dirbantys meistrai ne taip retai nurodo mažesnę kainą, nes neįvardija remonto procese neišvengiamai būsiančių darbų arba medžiagų kaštų.
Kita problema, su kuria susiduria meistrų ieškantys gyventojai, yra ta, kad profesionalias paslaugas teikiančios didelės apdailos įmonės yra orientuotos į visišką objekto įrengimą ar kapitalinį remontą. Todėl jos dažniausiai atsisako apsiimti daryti smulkius remonto darbus, pavyzdžiui, surinkti baldus ar pakabinti paveikslą.
B.Žilvitė pasakoja, kad remonto problemos dažnai tuo nesibaigia. „Dažnai ištinkantis nesklandumas – nekonkreti darbų kaina. Pirminiame pasiūlyme pavieniai dirbantys meistrai ne taip retai nurodo mažesnę kainą, nes neįvardija remonto procese neišvengiamai būsiančių darbų arba medžiagų kaštų. Todėl iš pirmo žvilgsnio šių meistrų įkainiai atrodo mažesni, bet galiausiai klientas sumokės labai panašią ar net didesnę sumą nei kreipdamasis į kur kas daugiau pridėtinių verčių teikiančią patikimą įmonę“, – dėsto B.Žilvitė.
Garantijos ir rašytiniai susitarimai – būtinybė
Pasak jos, dar vienas svarbus remonto darbų aspektas yra garantijos. „Atliekant statybų sektoriaus darbus, gali pasitaikyti tikrai nemažai nenumatytų situacijų, tad labai svarbu išsirinkti patikimą ir darbams garantiją suteikiančią įmonę“, – pažymi „Capital Apdaila Express“ vadovė.
Ji primena, kad nestinga klientų nusiskundimų apie tai, kaip meistras prapuolė su daliniu apmokėjimu ir neužbaigęs darbų arba paslaugas atliko labai nekokybiškai, tačiau broką sutvarkyti atsisako. Tokiais atvejais klientai praranda ne tik pinigus, bet ir laiką.
„Užsakant apdailos ir remonto paslaugas, labai svarbu sutartys, susirašinėjimai elektroniniais laiškais. Pasirinkus patikimą rangovą, užsakovui pavyks išvengti galimų nesusipratimų ir finansinių bei laiko nuostolių“, – pataria B.Žilvitė.
Iš bėdos traukia profesionalūs meistrai
B.Žilvitė pamena ne vieną istoriją apie tai, kaip teko pabaigti remonto įkarštyje pradingusių kitų meistrų darbus. „Yra buvę ir tokių atvejų, kai perėmėme darbus: viskas buvo sutarta, klientams pažadėtas darbų pradžios laikas, tačiau jie taip ir neprasidėjo“, – dalijasi ji.
Yra buvę ir tokių atvejų, kai perėmėme darbus: viskas buvo sutarta, klientams pažadėtas darbų pradžios laikas, tačiau jie taip ir neprasidėjo.
Ji aiškina, kad tais atvejais, kai remonto darbai smulkūs, paslaugos žmonės tikisi greitai. Be to, galimybė laukti ilgiau ne visada yra, jei problema, tarkime, susijusi su santechnika ar elektra. Operatyvumas tada tampa labai svarbus.
Tačiau susidūrusius su remonto problemomis B.Žilvitė ragina nedelsti, nesibaiminti ir tausoti nervus. Juo labiau, kad dabar šias problemas galima išspręsti patogiai, greitai ir būti tikriems dėl kokybiško rezultato.