„Pastebėjome, kad keleiviai naujoje stotyje atvyksta anksčiau prieš savo kelionę. Jei anksčiau nebuvo galimybių patogiai laukti autobuso, dabar tam yra visos sąlygos. Gali ramiai išgerti kavos, užsukti į kavinę ar apsipirkti laukdamas autobuso. Skaičiai rodo, kad per praeitus metus naujoje stotyje pardavėme iki 20 proc. daugiau bilietų“, – apie architekto Gintaro Balčyčio projektuotą stotį pasakoja stoties vadovė.
Šalyje pirmieji pradėjome pardavinėti autobusų bilietus ne įprastose kasose.
Anot jos, keleiviai naujoves stotyje priėmė gerai: „Nors naujovių ir modernių sprendimų stotyje daug, norėčiau paminėti vieną iš įdomesnių – savitarnos terminalai. Šalyje pirmieji pradėjome pardavinėti autobusų bilietus ne įprastose kasose. Greita, paprasta ir eilėje nereikia laukti. Per mėnesį tokių bilietų parduodame po kelis tūkstančius. Nemažai keleivių terminalus naudoja ir informacijos ieškojimui“.
Antra stotyje prigijusi inovacija – siuntos „drive“ langelis – paslauga, kuomet gali atsiimti ar išsiųsti siuntą neišlipęs iš savo automobilio.
„Turėjome dvejonių kaip klientai priims šią naujovę, bet nuolatinis automobilių srautas prie siuntų langelio tik džiugina. Paprasčiau ir greičiau, nereikia galvoti apie automobilio parkavimą, laukimą eilėje. Tokių klientų per dieną sulaukiame virš trijų šimtų“, – tikina L.Pakusienė.
Pradėjus veikti autobusų stočiai jos atstovai, kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, minėjo, jog požeminėje stovėjimo aikštelėje bus galima laikyti dviračius. Kol kas tokios galimybė nėra.
„Tai vienas iš kol kas neįgyvendintų darbų, juos planuojame pabaigti iki dviračių sezono pradžios. Po ilgų ieškojimų ir diskusijų su dviratininkų bendruomene, atrodo, atradome saugų ir tinkamą sprendimą“, – dėsto stoties vadovė.
Keliaujantiems automobiliais taip pat planuojama naujovė – „parkuok ir važiuok“.
„Galvojame, kad autobusams nereikia konkuruoti su automobiliais, reikia bendradarbiauti. Norime, kad kauniečiai iki stoties atvyktų automobiliu, jį paliktų požeminėje aikštelėje ir kelionę tęstų autobusu. Keliaudami dirbtų ar ilsėtųsi, o po kelionės stoties informacijoje iškeistų autobuso bilietą į nemokamą parkavimą. Tikimės tai įgyvendinti artimiausiu metu“, – teigia L.Pakusienė.
2017 metais Kauno autobusų stotyje įvyko dešimtys skirtingų renginių – nuo teatro dienos, klasikinės muzikos atlikėjų koncertų iki kino ar krepšinio transliacijų.
„Norėjome renginių pagalba pakviesti kauniečius susipažinti su naująja autobusų stotimi. Taip išėjome šiek tiek iš rėmų ir, kaip matom, miestiečiams tai patiko. Dar iki šiol gauname klausimų kada vėl rodysime kiną, kada vyks koks koncertas. Šiais metais bandysime kartelės nenuleisti ir kviesime kauniečius į svečius“, – žada kaunietė.
„Pirmieji metai stočiai buvo rekordiniai, ne tik keleivių, bet ir apdovanojimų skaičiumi. „Metų nekilnojamo turto objektas“, „Didžiausia stotis Lietuvoje“, „Didžiausias laikrodis Lietuvoje“, „Metų naujiena“ – apdovanojimai, kuriuos gavo Kauno autobusų stotis“, – rašoma pranešime žiniasklaidai.
Apdovanojimų už stoties projektą sulaukė ir architektas G.Balčytis, projektavęs statinį.
Kauno autobusų stotis tapo pirmąja Lietuvoje stotimi, dirbančia visą parą.