Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kauno baldai“ statys naują fabriką: renkamasi tarp Kauno miesto ir rajono

Kelerius pastaruosius metus pajamas sparčiai auginęs SBA grupės minkštų baldų gamintojas „Kauno baldai“ plės gamybos pajėgumus. Planuojama, kad šiemet bendrovės pardavimai peržengs 20 mln. eurų ribą, rašoma pranešime žiniasklaidai..
„Kauno baldai“ iš aukštai
„Kauno baldai“ iš aukštai / SBA nuotr.

„Sparčiai augant įmonės gaminių paklausai, galimybės plėsti gamybos pajėgumus vien tik dabartinėje įmonės teritorijoje yra ribotos. Todėl nuspręsta papildomai statyti naują gamyklą. Investicijos į būsimą fabriką gali siekti apie 25 mln. eurų, o naujos gamyklos plotas sudarys apie 30 tūkst. kvadratinių metrų. Planuojame, kad naujajame fabrike dirbs 400 žmonių“, – sako „Kauno baldų“ valdybos pirmininkas Vytautas Vaškys.

Pasak jo, kol kas apsispręsta tik dėl papildomos plėtros, tad esamoje „Kauno baldų“ teritorijoje toliau vyks gamyba. Apsisprendus išplėsti gamybos pajėgumus, pradedami intensyvus pasirengimo darbai: projektuojamos gamybos linijos bei ieškoma tinkamo sklypo.

SBA nuotr./„Kauno baldai“ gamyba
SBA nuotr./„Kauno baldai“ gamyba

„Rinksimės tarp Kauno miesto ir Kauno rajono. Galutinis sprendimas priklausys nuo gamybai tinkamos infrastruktūros, kainos bei kitų sąlygų. Statybas numatome baigti 2021-aisiais“, – teigia V.Vaškys.

SBA atstovai BNS informavo, kad ateities sprendimai dėl gamybos esamoje „Kauno baldų“ teritorijoje priklausys nuo būsimos rinkos situacijos, gaminių paklausos ir gamybos efektyvumo dabar turimose patalpose.

„Kauno baldai“ pirmąjį šių metų pusmetį palyginti su tuo pat metu pernai pajamas išaugino 33 proc. iki 10,7 mln. Eur. Pernai bendrovės pajamos augo ketvirtadaliu. Šiemet prognozuojama, kad „Kauno baldų“ pajamos peržengs 20 mln. Eur ribą ir bus beveik du kartus didesnės nei prieš trejus metus.

„Bendrovės strategija – kurti aukštesnę pridėtinę vertę bei auginti pardavimus gaminant savo dizaino baldus – ne tik sutvirtino anksčiau turėtas pozicijas, bet ir padėjo sėkmingai įsiveržti į naujas Europos bei Skandinavijos šalių rinkas. Pastatę naują fabriką turėsime galimybę toliau augti. Šalia jau turimų pajėgumų naujos ir efektyvios gamybos linijos sudarytų prielaidas per penkerius metus pardavimus dar padvigubinti“, – sako „Kauno baldų“ generalinis direktorius Tomas Mauricas.

Jo teigimu, strateginiais „Kauno baldų“ prioritetais išliks technologinis atsinaujinimas, rinkų plėtra bei tolesnis dizaino bei pardavimų srities kompetencijų stiprinimas.

Augant gamybos apimtims didėja į dirbančiųjų „Kauno balduose“ skaičius. Praėjusių metų pabaigoje bendrovėje dirbo 374 žmonės – 15 procentų daugiau nei metais anksčiau.

„Kauno baldai“ specializuojasi minkštų baldų gamyboje, o didžiąją dalį produkcijos sudaro „Kauno baldų“ dizainerių sumodeliuotos sofos, kampai, lovos, krėslai. Apie 90 procentų įmonės gaminių eksportuojama, o pagrindinės rinkos – Beniliukso, Skandinavijos šalys, Vokietija bei Prancūzija. Bendrovės produkcija prekiauja didieji šių šalių baldų prekybos tinklai ir didmenininkai.

SBA grupė yra viena didžiausių įmonių grupių Lietuvoje, veikianti baldų, nekilnojamojo turto ir tekstilės sektoriuose. Be „Kauno baldų“, SBA baldų sektorių sudaro „SBA baldų kompanija“, valdanti „Klaipėdos baldus“, „Šilutės baldus“, „Germaniką“, „Visagino liniją“ ir „Mebelain“. SBA grupei taip pat priklauso NT inovacijų bendrovė „Urban Inventors“, plėtojanti verslo slėnį „Green Hall“ Vilniuje ir BLC verslo centrą Kaune, taip pat investicijų valdymo įmonė „Capitalica Asset Manegement“, kuri Kaune valdo verslo centrą „Kauno Dokas“, Vilniuje – „135“ ir plėtos modernių biurų kompleksą VERDE Rygos Skanste rajone, netoli miesto centro. SBA tekstilės sektorių sudaro inovatyvaus trikotažo gamintoja „Utenos trikotažas“ kartu su bendrovėmis „Šatrija“ ir „Mrija“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos