„Šio klientų konsultavimo centro koncepcija atspindi banko taikomą „Collective Mind“ iniciatyvą. Kuriame erdves, kuriose klientai galėtų ne tik pasikalbėti su savo finansų konsultantu, bet ir jaustis „Luminor“ bendruomenės dalimi. Iš atskirų kabinetų suformavome bendrą klientų aptarnavimo zoną, kurioje įrengta jauki kavos bei 3 susitikimų erdvės. Taip pat įrengti 5 susitikimų kambariai su moderniausia programine įranga“, – sakė „Luminor“ banko Lietuvos pardavimų direktorė Giedrė Blazgienė.
Pasak G.Blazgienės, modernizuoti „Luminor“ klientų konsultavimo centrus skatina sparti bankinių paslaugų skaitmenizacija ir besikeičiantys klientų poreikiai. Apie 400 kv. metrų ploto centre įrengta išmani programinė įranga: TV ekranai, belaidis ryšys, krovikliai. Savitarnos zonoje veiks kompiuterių erdvė, kurioje klientai galės naudotis internetinėmis banko paslaugomis. Taip pat įrengtas patogus privažiavimas prie pastato ir automobilių stovėjimo vietos. Naujose erdvėse planuojama organizuoti įvairius renginius ir diskusijas, naudojimosi skaitmeninėmis banko paslaugomis mokymus.
Naujos koncepcijos centre „Luminor“ didelį dėmesį skiria tvarumui – atsisakyta visos popierinės informacinės ir reklaminės medžiagos. Taip pat modernizuotos ir klientų aptarnavimo specialistų darbo vietos: įkurta bendra darbo erdvė, išmanios daiktų saugojimo spintelės ir virtuvė.
Kauno Savanorių prospekte įsikūrusio „Luminor“ konsultavimo centro rekonstrukcija prasidėjo šių metų liepos 27 d. ir truko mažiau nei tris mėnesius. Iš viso „Luminor“ Baltijos šalyse turi 23 klientų konsultavimo ir savitarnos centrus, iš jų 11 yra Lietuvoje.