Anot jų, dėl šių priežasčių darbai nevyksta pagal planą, kai kuriuos sutartys gali būti nebevykdomos, o įmonės susiduria su dilema, ar bankrutuoti įgyvendinant sutartis, ar jų neįgyvendinant.
Kelių statybos įmones vienijančios asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenka dialogą su Ekonomikos ir inovacijų ir Susisiekimo ministerijomis dėl pernai ir anksčiau pradėtų įgyvendinti projektų bei iki karo Ukrainoje sudarytų sutarčių vadina „teikiančiu vilčių“.
„Asociacija tikisi, kad Rusijos karo Ukrainoje lemti force majeure iššūkiai ir drastiškas energijos bei statybos medžiagų kainų kilimas kelių remonto bei statybos sektoriuje bus įveikti, tačiau tam reikalingas vieningas valdžios institucijų, perkančiųjų organizacijų ir verslo atstovų veikimas“, – BNS Plius teigė Š.Frolenka.